וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציבור אמר את דברו, טראמפ חוזר לטוויטר"

לאחר שהתקשה להחליט בעצמו, הבוס של טוויטר העלה סקר שהסתיים הלילה בעד ההחזרה. הגולשים הכריעו בעד החזרתו של הנשיא לשעבר, ומאסק יסיר את החסימה

דונלד טראמפ הכריז על התמודדות בבחירות 2024/רויטרס

בינואר 2021, ימים ספורים לפני השבעתו של ג'ו ביידן לנשיאות, נקטה טוויטר בצעד קיצוני והשעתה את חשבונו של הנשיא המכהן דונלד טראמפ. זאת, עקב הפצת פייק ניוז מצידו. "לאחר שבדקנו מקרוב את ציוציו החלטנו להשעות את החשבון, בשל חשש מהסתה מוגברת לאלימות", מסרה אז הרשת בהודעה רשמית שיצאה יומיים לאחר אירועי הקפיטול.

כמעט שנתיים חלפו. האם טראמפ, שהכריז בשבוע שעבר על התמודדותו למירוץ לנשיאות ב-2024, בדרך לחזור גם לרשת החברתית? לפחות מבחינת טוויטר התשובה חיובית.

ביום שישי הכריז אילון מאסק על השבתם של מספר חשבונות שהושעו, בהם של הקומיקאית קת'י גריפין, בעלת יותר משני מיליון עוקבים, שביקרה אותו ונחסמה. עם זאת, לגבי טראמפ מאסק לא היה בטוח. מה הוא עשה? הרים סקר שצפוי להסתיים הלילה (בין שבת לראשון). הנשיא לשעבר קיבל רוב בין הגולשים ומאסק צייץ בסיום הסקר: "העם אמר את דברו, טראמפ חוזר".

טראמפ עצמו אמר באפריל, כשעסקת מאסק נחתמה (לפני שהוא התכחש לה ואז חויב לרכוש אותה), שלא ישוב לטוויטר גם אם מאסק יאשר לו. בסוף אוקטובר הוא כבר השתמש בביטוי "לא מיד". לפחות כל עוד טוויטר קיים (וגם לגבי זה יש ספקות גדולים) הוא צריך את הכלי הזה במרוץ לנשיאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully