וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם קשר ישראלי: vivo נבחרה להיות נותנת החסות הרשמית של מונדיאל 2022

בשיתוף vivo

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 13:34

הסמארטפונים של המותג הפופלרי ישמשו את מארגני המונדיאל בהכנה, בהפקה, בניהול ובסיכום האירועים, כולל הזנת נתונים וביצוע משימות ישירות. ואיך קשורים הנציגים הישראלים?

בווידאו: vivo, נותנת החסות הרשמית של מונדיאל 2022/יח"צ

יצרנית הסמארטפונים הפופולרית vivo נבחרה להיות נותנת החסות הרשמית של מונדיאל 2022 בקטאר, המאורגן על ידי FIFA. הסמארטפונים של המותג יהיו הסמארטפונים הרשמיים של FIFA, וכל אנשי הצוות, המארגנים ועובדי התחרות ישתמשו בהם כטלפון הרשמי של המונדיאל. המכשירים המתקדמים ישמשו את מארגני המונדיאל בהכנה, בהפקה, בניהול ובסיכום האירועים, כולל הזנת נתונים וביצוע משימות ישירות ללא תלות במחשבים או באביזרים אחרים. מלבד נציגים של vivo העולמית, לגמר הטורניר הוזמנו גם נציגים ישראלים מהיבואן בנדא מגנטיק, בתור אורחי כבוד.

vivo גם תשיק את מסע הפרסום #vivogiveitashot במהלך גביע העולם. באמצעות הקמפיין זה, שיקרא ויזמין גולשים לבצע עבודות יצירתיות ולתייגן, vivo מקווה לשחזר את אותם רגעים יפים ומרשימים, וגם להראות את האומץ של אנשים שמתמודדים עם אתגרים.

vivo חתמה על הסכם חסות לשש שנים עם FIFA בשנת 2017, והאירוע השנה בקטאר יהיה המונדיאל השני עליו vivo פורסת את חסותה, לאחר שנתנה חסות למונדיאל ברוסיה ב-2018, ובנוסף העניקה חסות לגביע הקונפדרציות של פיפ"א ב-2017. vivo גם נתנה חסות ל-EURO 2020 של UEFA. חסויות אלו מוענקות כחלק מן המחויבות של vivo לתמוך ולקדם את ענף הכדורגל.

vivo מונדיאל 2022 קטאר. vivo,
vivo, נותנת החסות הרשמית של מונדיאל 2022/vivo

ביחד, כ-5 מיליארד איש שצפויים לצפות במונדיאל בקטאר ויותר מ-400 מיליון משתמשי vivo ברחבי העולם, vivo ו-FIFA מצפים להתחבר לקהלים ברחבי העולם באמצעות התשוקה המשותפת לכדורגל. בתור הספונסר הרשמי היחיד של מונדיאל קטאר 2022 בענף הסמארטפונים, vivo רוצה להזמין משתמשים עולמיים וחובבי כדורגל לתעד רגעים נפלאים כדי להפיץ אושר בקרב בני משפחה וחברים.

vivo, נותנת החסות הרשמית של מונדיאל 2022. vivo,
vivo, נותנת החסות הרשמית של מונדיאל 2022/vivo

vivo החלה את מסע ההתרחבות שלה ברחבי העולם בשנת 2014 וכעת מכסה יותר מ-60 מדינות ואזורים ברחבי העולם. בישראל החלה חברת בנדא מגנטיק להפיץ את מכשירי הסלולר של vivo בחודש מאי 2022. לאחרונה החלה בנדא מגנטיק בשיווק 3 מכשירים חדשים של המותג: V25-5G המתקדם עם מסך AMOLED, מערך צילום מקצועי וגב שמשנה את צבעו בהתאם לחשיפה לאור; Y35 הכולל מסך גדול, קישוריות NFC וסוללה ענקית, ו-Y22s המוזל שמתאים לילדים ולמבוגרים, המציע טעינה מהירה, מסך ענק ומצלמת סלפי משופרת. המכשירים החדשים מציעים מפרטים טכניים עשירים, ערכות אביזרים מלאות הכוללות מטען, אוזניות וכיסוי אחורי, פריטים שיצרניות אחרות אינן כוללות בערכות המכשירים. מחירי המכשירים שהושקו תחרותיים במיוחד, ומספקים תמורה מעולה למחיר בהשוואה למתחרים.

"לכדורגל יש את הכוח לקרב בין אנשים. vivo מאמינה שחדשנות יכולה לעזור לאוהדי כדורגל לבנות קהילה ולחלוק חוויות מרגשות במונדיאל עם כולם ברחבי העולם, בין אם הם צופים במשחקים באצטדיון כדורגל או נהנים מהחוויה מרחוק", אמר ספארק ני, סגן נשיא בכיר ומנהל שיווק ראשי ב-vivo.

אודות vivo

מותג הסמארטפונים vivo הוקם בשנת 2009 והוא חלק מקונצרן הטכנולוגיה BBK הכולל בתוכו את המותגים: OnePlus, Realme ו-Oppo המשווקים בישראל זה מכבר. מותג vivo הוא מותג הסמארטפונים מספר אחד בסין, והוא אחד ממותגי הסמארטפונים הנמכרים ביותר בעולם, עם למעלה מ-400 מיליון מכירות ביותר מ-50 מדינות. למותג vivo מספר פטנטים רשומים בתחום הצילום הסלולרי, והוא מרבה לשתף פעולה עם חברות אופטיקה כמו Zeiss. המותג החל להימכר בשווקים האירופאיים בתחילת שנת 2020, לאחר הצלחה מסחררת במדינות אסיה, עם ארסנל מתקדם של מכשירי G5 מתקדמים וחדשניים, המיועדים לשימושים שונים ומגוונים. מותג vivo הינו שותף רשמי במשחקי גביעי העולם של FIFA ויורו 2020-2024.

בשיתוף vivo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully