וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרעות אלימה במפעל ועיכוב נוסף באספקה: הדאגה החדשה של אפל

סגר ממושך בלי קשר לעולם החיצון והפרת הבטחה של המנהלים הובילה לעימותים אלימים שהתפרסמו ברשתות החברתיות במפעל הגדול ביותר של החברה בסין. המשמעות: עיכוב נוסף באספקת מכשירי אייפון 14

אייפון 14 פרו/אפל

הסגר עשה את שלו. עובדים בפוקסקון, מפעל הגדול ביותר בעולם לייצור אייפון הוכו באלימות וחלקם נעצרו, במהלך סגר מחמיר והפגנות על שכרם.

בסרטים שפורסמו בתקשורת הסינית, נראו העובדים במפעל בז'נגז'ו כשהם מתעמתים עם שוטרים פיזית. העובדים שוהים כבר שבועות רבים במשרדים בלי קשר לעולם החיצון עקב סגר מחמיר וחשש מהתפרצות קורונה. חלקם חלו וטענו שהם לא מקבלים סיוע רפואי.

כמובן שלנושא הזה יש השלכות לגבי ייצור הטלפון. כבר כעת קיים מחסור חמור באייפון 14, ותקרית מסוג זו רק מגבירה את העיכוב. הבעיות במקום החלו כבר לפני חודש, ואפל הוציאה התראה נדירה על המחסור הצפוי.

המחלוקת פרצה, על פי עדות של עובדים, על רקע העובדה שפוקסקון סירבה לשלם בונוסים שהובטחו לעובדים חדשים בזמן שהוכנסו להסגר. "הם ביקשו הסבר מהבוסים ולא רק שלא נענו, הוזמנה להם משטרה".

העובדים החלו להתפרע, לזרוק חפצים ולהשתלט על משרדים בחברה. במהלך יום רביעי אף שודרו ברשתות החברתיות דיווחים חיים ממקום האירוע, עד שהצנזורה הסינית קטעה את השידורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully