וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהבטיח שסיים לפטר: ההפתעה של אילון מאסק לחג ההודיה

עשרות עובדים, רובם מהנדסים, נאלצו לחגוג בעצב את חג ההודיה, לאחר שקיבלו במפתיע הודעה על פיטוריהם בשל "ביצועים לא טובים". החברה גם סגרה את משרדיה בבלגיה

אילון מאסק. Win McNamee, GettyImages
מבחינתו זה אף פעם לא נגמר. מאסק/GettyImages, Win McNamee

לאחר שבסוף השבוע שעבר התפטרו עובדים רבים מטוויטר בעקבות מייל האולטימטום של אילון מאסק, נראה היה שהעסק חזר למסלול. טוויטר, בניגוד לחששות, לא נסגרה ואפילו פרחה עם תנועת יתר של גולשים. מאסק עצמו היה מרוצה והבטיח שהפיטורים מאחוריו - אבל כשמאסק מבטיח הוא לא בהכרח מקיים.

ביום רביעי, יממה לפני חג ההודיה, פיטר הבוס עשרות עובדים נוספים, רובם מהנדסים. בטוויטר קיבלו זאת בהפתעה גמורה, שכן העובדים שהתחייבו "לעבוד קשה" לפי דוקטרינת מאסק היו בטוחים שמעתה משרתם בטוחה. המפוטרים שמעו שהם נאלצים לעזוב "עקב ביצועים דלים" ויקבלו שכר של חודש כפיצוי. הדרך שבה הכול נעשה הייתה דומה - ניתוק העובדים מכל מחשבי החברה, נטרול הכרטיסים שלהם ובעיקרון בעיטתם המטאפורית בצורה לא יפה אל מחוץ לדלתות טוויטר.

רוחות רעות נושבות גם מאירופה. טוויטר סוגרת את משרדיה בבריסל. ההערכה היא שהרשת לא תוכל לעמוד בדרישות האיחוד האירופי למניעת הפצת שיח שנאה ובשל כך לא תוכל לפעול מהיבשת. בינתיים, גוברות הביקורות כנגד מאסק, מאחר שטוויטר החזירה לפעילות מספר צייצנים הידועים בהפצת פייק ניוז, ובמקביל חסמה צייצנים מובילים הנלחמים כנגד הפצה כוזבת של תכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully