וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי האוטובוס מגיע? הפיצ'ר החדש של מוביט יעזור לכם

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 15:11

מחכים לאוטובוס? מעתה תוכלו לעקוב אחרי תנועת קווי התחבורה על מפה בזמן אמת. הפיצ'ר החדש יושק בשירותי מוביט ברחבי העולם, ויהיה זמין עבור אוטובוסים, רכבות, חשמליות, רכבות תחתיות, מעבורות ואפילו רכבלים בהם מותקן רכיב GPS

מוביט. ShutterStock
מוביט/ShutterStock

מוביט (Moovit), אפליקציית הניווט בתחבורה ציבורית ושיתופית הפופולרית ביותר בעולם, מכריזה על פיצ'ר Live Location (ובעברית "מיקום הקו"), שמאפשר למשתמשים להפחית את אי-הוודאות והדאגה במהלך הנסיעה בתחבורה הציבורית. מעתה, משתמשים יוכלו לעקוב אחרי תנועת קווי התחבורה שלהם על מפה בזמן אמת, תוך הוספת שכבה נוספת של מידע אמין על התקדמות הקווים לכיוון התחנה בה הם ממתינים. הפיצ'ר זמין בישראל החל מהיום בגרסה לאייפון ובשבועות הקרובים ישוחרר גם גרסה למכשירי אנדרואיד.

מוביט משתמשת במספר שכבות של מידע כדי לעזור למשתמשים להגיע ליעדם. לאחר שהמשתמש בוחר מסלול, הוא יכול ללחוץ על כפתור "התחל בניווט" כדי להיכנס למצב הוראות הגעה צעד-אחר-צעד בזמן אמת, שם יסופקו לו הוראות ניווט שלב אחר שלב. בנוסף, במהלך מצב ניווט חי, המשתמשים יכולים לבחור להפעיל את פונקציית "התראות הגעה ליעד", כדי לקבל הודעות פוש שיזכירו שלרדת בתחנה הנכונה, גם כאשר האפליקציה פעילה ברקע.

הפיצ'ר החדש יושק בשירותי מוביט ברחבי העולם, ויהיה זמין עבור אוטובוסים, רכבות, חשמליות, רכבות תחתיות, מעבורות ואפילו רכבלים בהם מותקן רכיב GPS. הפיצ'ר יהיה זמין ביותר מ-220 ערים ב-38 מדינות, עם אפשרויות נוספות. בישראל הפיצ'ר יהיה זמין עבור אוטובוסים, יכלול 5,306 קווים שונים ויתפרס על 100% מהמפה של מוביט.

פיצ'ר Live Location במוביט. מוביט, וואלה! טכנולוגיה
פיצ׳ר Live Location (ובעברית ״מיקום הקו״)/וואלה! טכנולוגיה, מוביט

הנוסעים יכולים גם לראות מתי הנתונים עודכנו לאחרונה (מתי אות ה-GPS התקבל לאחרונה מכלי הרכב), וכן לקבל התראות שירות עבור קו זה - באותו מסך. על מנת להפעיל את השירות יש ללחוץ על כפתור "מיקום הקו" הנמצא בתחתית סרגל הפעולות שמופיע במסכי פרטי קו, פרטי תחנה ומסלול נסיעה. שכבת מידע זו מופיעה בנוסף לזמן אמת של הקו אותו מוביט מציגה כמספר דקות יורד המוצג בצבע ירוק.

"חלק מהמפתח לתכנון מסלול נסיעה ללא דאגות הוא לדעת מתי האוטובוס מגיע לתחנה בה אנו ממתינים. הפיצ'ר החדש של מיקום בזמן אמת מבטיח שנוסעי התחבורה יהיו בעלי גישה לשכבה נוספת של מידע אמין על ההתקדמות במסלול", יובב מידד, סמנכ"ל הצמיחה והשיווק במוביט.

  • עוד באותו נושא:
  • מוביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully