וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת yes נכנסת לשוק הסיבים: משיקה חבילת אינטרנט וטלוויזיה בחשבונית אחת

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 12:37

ענקית התקשורת הישראלית משיקה חבילה משולבת הכוללת את שירות הטלוויזיה ואינטרנט סיבים על בסיס התשתית של בזק. המחיר: החל מ-185 שקלים לשנה עבור גלישה במהירות 300 מגה-ביט, לא כולל התקנה

אילן סיגל, מנכ"ל yes. באדיבות yes,
אילן סיגל, מנכ"ל yes/באדיבות yes

חברת yes השיקה הבוקר (רביעי) את yes+FIBER: חבילה משולבת של טלוויזיה ואינטרנט סיבים על בסיס תשתית הסיבים של בזק. החל מהיום יוכלו לקוחות החברה ומצטרפים חדשים ליהנות לראשונה מרכישה במקום אחד, התקנה באמצעות ביקור טכנאי אחד בלבד, חשבונית אחת ושירות, גלישה במהירויות שונות של 1,000MB ו-300MB ותמיכה טכנית במקום אחד. בנוסף, המצטרפים החדשים לשירות yes+ FIBER ייהנו משלושה חודשים מתנה לדיסני פלוס, משלושה חודשים מתנה לדיסקברי פלוס, ומחודש מתנה לשירות נטפליקס.

ההתקנה תתבצע מהיום למחר במחיר של 199 שקלים לדירות ו-399 שקלים לבתים פרטיים. החיבור לסיבים יתבצע באמצעות נתב yesFIBER, התומך בטכנולוגית WiFi 6 שיאפשר למשתמשים חווית גלישה אחידה, צפייה אופטימלית בסטרימינג ובטכנולוגית שידור 4K, חווית גיימינג משופרת על ידי הורדת משך השיהוי בצורה משמעותית ואפשרות לחיבור של עד 128 מכשירים בו-זמנית. מחיר הנתב יהיה בעלות של 19.90 לחודש בלבד.

לצד זאת, במסגרת ההשקה, אפליקציית yes+ תהיה זמינה להורדה ברוב המוחלט של הטלוויזיות החכמות כולל סמסונג ו-LG ותעלה בחנות האפליקציות בימים הקרובים (ב-LG האפליקציה תהיה זמינה בדגמים משנת 2020 ובסמסונג בדגמים משנת 2019). עוד תציע החברה ממיר תומך סיבים הכולל את שירות yes+ WiFi. השירות מאפשר לממירי אנדרואיד לשמש כנקודת גישה המגבירה את עוצמת ה-WiFi בכל חדרי הבית.

יס פלוס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אפליקציית yes+ תהיה זמינה להורדה ברוב המוחלט של הטלוויזיות החכמות כולל סמסונג ו-LG/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

המסלולים

מסלול STINGTV+FIBER הכולל מגוון ערוצי סדרות וערוצי מדע וטבע ואת ספריות ה-VOD - מהערוצים הכלולים בחבילה עם אינטרנט במהירות 300MB - שנה ראשונה ב-185 שקלים לחודש ובהמשך 199 שקלים. עם אינטרנט במהירות 1000MB - שנה ראשונה ב 195 שקלים לחודש ובהמשך 209 שקלים (המחיר כולל ממיר ללא תוספת תשלום), בנוסף יינתנו בחבילה שירותי דיסני פלוס - 3 חודשים מתנה, דיסקברי+ - 3 חודשים מתנה ונטפליקס חודש מתנה.

מסלול yes+FIBER כולל כ-140 ערוצים, ספריית VOD, אלפי סרטים וסדרות מכל עולמות התוכן עם אינטרנט במהירות MB300 - שנה ראשונה ב-265 שקלים לחודש ובהמשך 299 שקלים. עם אינטרנט במהירות MB1000 - שנה ראשונה ב-275 שקלים לחודש ובהמשך 309 שקלים. המחיר כולל 2 ממירי אנדרואיד ללא תוספת תשלום, בנוסף יינתנו בחבילה שירותי דיסני פלוס 3 חודשים מתנה, דיסקברי+ - 3 חודשים מתנה ונטפליקס חודש מתנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"אנחנו פותחים היום את שוק הטלוויזיה והאינטרנט מחדש ומעכשיו yes תספק לראשונה שירותי אינטרנט וטלוויזיה בחבילה אחת שלמה", אמר אילן סיגל, מנכ"ל yes. "אנחנו פועלים ללא הרף לחדש ולשדרג את היכולות והשירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו, עשינו מהפך בשנים האחרונות בשוק הטלוויזיה עם התכנים הטובים ביותר ושיתופי הפעולה האסטרטגיים והייחודיים שלנו עם ענקיות הסטרימינג, וכעת עם אינטרנט סיבים חזק ועוצמתי ושדרוג השירות המצוין במקום אחד- אנו מעניקים את חוויית הצפייה והגלישה המושלמת. החל מהיום yes משחקת על כל המגרש".

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • יס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully