וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר משיקה בישראל את GOpc - מהמחשבים הקטנים בעולם

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 13:17

הוא כולל מעבד intel 4125 celron, המאפשר שיחות זום, לימודים ועבודה משרדית. המחיר: 1,099 שקלים - ואת המסך תצטרכו לרכוש בנפרד. בנוסף, החברה משיקה מוצרים של מותג סאונד שוודי

מחשב GOpc. ללא,
מחשב GOpc שיימכר בפרטנר/ללא

קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה הבוקר (רביעי) כי תתחיל למכור קבוצת את GOpc - מהמחשבים הקטנים בעולם, בגודל של קובייה הונגרית. המחשב הזעיר קל לניוד ובעל מפרט טכני המאפשר לימודים, עבודה משרדית וביצוע של שיחות זום. הוא כולל מעבד intel 4125 celron, מעבד גרפי - Intel UHD Graphics 600, זיכרון עבודה (RAM) של 8 גיגה-בייט ואחסון של 128 גיגה-בייט. המחיר: 1,099 שקלים, או בחבילה הכוללת מסך בגודל 23.6 אינץ', מקלדת ועכבר - בעלות של 1,699 שקלים.

לצד זאת, משיקה פרטנר לראשונה מוצרים של מותג האודיו השוודי Jays, המתמחה במוצרי סאונד חכמים - אוזניות ורמקולים. "Jays משלב בין עיצוב, פונקציונאליות ואיכות שמע גבוהה. המותג הוקם ב-2006 מתוך חזון שלכולם צריכה להיות הזדמנות ואפשרות לחוות סאונד איכותי, בעיצוב חדשני ובמחיר אטרקטיבי", נכתב בהודעה מטעם החברה.

אוזניות Truly Wireless של Jays. יחצ,
אוזניות Truly Wireless של Jays/יחצ

בין המוצרים, אפשר למצוא אוזניות Truly Wireless במחיר השקה של 299 שקלים, המגיעים בצבעים שחור, צהוב, ירוק, זהב, לבן; ורמקול בלוטות' במחיר השקה של 349 שקלים, בצבעים שחור או לבן.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully