וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן CIA לשעבר חושף סודות על אזור 51: "פגשתי חייזרים בשר ודם"

14.12.2022 / 0:03

אדם הטוען שהוא סוכן CIA לשעבר החליט לספר את כל האמת על אזור 51 הסודי ותקרית המפגש הראשון עם חייזרים ברוזוול מאחר שהוא, לדבריו, "גם ככה הולך למות בקרוב". הוא טוען שראה שרידים של חללית, כמו גם חייזרים חיים

הצצה לראיון עם סוכן ה-CIA שחושף סודות על חייזרים/THE ANONYMOUS INTERVIEW

אדם אלמוני טוען שהוא סוכן CIA לשעבר ושהוא כבר אינו מפחד לחשוף את מה שראה במסגרת תפקידו - מאחר שהוא "גם ככה הולך למות" ואין לו מה להפסיד. הוא טוען שהסיפורים הביזאריים על אזור 51 הסודי אמיתיים לגמרי, שהוא ביקר שם לא פעם ונתקל בשרידים של חלליות - כמו גם בחייזרים חיים.

ה"סוכן" בן ה-77 שוחח עם חוקר העב"מים ריצ'רד דולן ועם יוצר הסרטים התיעודי עטור הפרסים ג'רמי קורבל כדי לחשוף את האמת, לכאורה, על הפרויקטים הממשלתיים הסודיים ביותר. הוא העלה טענות על אזור 51 הידוע לשמצה, כפי שדיווח ה-Daily Star, ואמר שהוא ראה שם עב"מים במו עיניו ואישר את קיומם של חוצנים. הוא העניק את הראיון הסנסציוני למרות שלכאורה הוזהר להפסיק לשתף את המידע הסודי.

זה מה שהוא סיפר

הסוכן, שעדיין נותר מודאג מחשיפת זהותו האמיתית, בחר שלא להזדהות בשמו במהלך הראיון. הוא טען שעבד עבור ה-CIA בין השנים 1957 ל-1960, כפי שמדווחים ב-Hows and Whys, כשהעביר את זמנו בבסיס צבאי בדרום מזרח ארה"ב, שם ניתחו ראיות פיזיות.

העיתונאית לינדה מולטון האווי ראיינה את הסוכן ב-1998, וב-11 שעות של הקלטת אודיו - שבהן ענה לשם "הסוכן קופר" - הוא שיתף סודות על שירותו. בעקבות הראיון, הוא הוזהר ע"י ה-CIA לכאורה שלא לקיים יותר ראיונות. אולם, ב-2013, מחשש שהוא נמצא בימיו האחרונים, הסוכן הסכים לריאיון נוסף - הפעם עם דולן.

בריאיון האחרון שלו הוא טען שנלקח לאזור 51 כדי לבחון חפצים שנמצאו לכאורה על ידי ממשלת ארה"ב. הוא טען שביניהם נמצאה צלחת מעופפת ש"התרסקה ביולי 1947 ברוזוול, ניו מקסיקו". הוא גם טען שהיו שם חייזרים חיים ושהוא עצמו נלקח למתקן S4 באזור 51, שם ראה במו עיניו חוצן. הוא אמר: "התקדמנו 13 או 15 מייל דרומה ל-S4 והיו שם פתחים שונים כמו דלתות מוסך ובהם צלחות מעופפות. הראשון היה כלי הטיס של רוזוול והוא היה די הרוס, אבל כנראה שכל החייזרים שהיה בתוכו מתו חוץ משניים. כלי הטיס של רוזוול היה ממש מוזר כי הוא נראה כמו נייר אלומיניום ממש כבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בסרט המלא שחושף את "האמת"

הוא הוסיף: "בזמן שהותנו ב-S4 צפינו בסרט הנתיחה ואז הקולונל אמר שמה שיש לנו כאן הוא שאנחנו מראיינים חייזר אפור. לא היה לנו מושג שאנחנו הולכים לראות את הדבר האמיתי. כל מה שחשבנו שנראה זה את הסרט. הוא לא נראה אנושי מבחינת גוון העור, הצורה והגודל שלו - גודל הראש שלו בהשוואה לאדם רגיל. המוח היה יותר גדול, האף היה מאוד מאוד קטן, האוזניים היו ממש כמו חורים והפה היה מאוד קטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully