וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו שלושת החידושים החשובים שיגיעו בקרוב לוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 14:56

במקום שתתחברו לחשבון שלכם באמצעות גרסת הדפדפן, וואטסאפ נזכרה שיש טאבלטים בעולם - ומפתחת אפליקציה ייעודית למכשירים. ומה עוד אנחנו צפויים לקבל בקרוב? הנה כל הפרטים

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

אחרי שנים שזה לא קרה (ולא ברור למה), וואטסאפ מפתחת אפליקציה לטאבלטים - כך עולה מדיווח בבלוג WABetaInfo, המתמחה בחפירה בגרסאות הבטא של אפליקציית המסרים וחשיפה של פיצ'רים עתידיים. לפי הפרסום, משתמשי בטא קיבלו התראה כי הם יכולים להוריד גרסה ייעודית של האפליקציה מחנות ה-Google Play. נכון לעכשיו, כמו במחשב, בעלי טאבלטים יכולים להתחבר לוואטסאפ רק באמצעות גרסת הדפדפן.

תהליך החיבור פשוט, ובדומה לגרסת ה-Web (דפדפן), ניתן להתחבר לחשבון באמצעות סריקת קוד QR עם הסמארטפון הראשי. יחד עם זאת, מרגע החיבור ניתן להשתמש בגרסת הניידת בטאבלט גם אם הטלפון הראשי לא מחובר לאינטרנט. אם תהיתם מה קורה עם גרסה לאייפדים (iPadOS), נכון לכתיבת שורות אלו לא ידוע על גרסה שנמצאת בפיתוח.

החידוש השני שצפוי להגיע הוא בשיחות הווידאו במכשירי אייפון, במסגרתו משתמשים יוכלו להקטין את השיחה לכווץ את השיחה קטן, ותוף כדי להמשיך להשתמש באפליקציות אחרות. מדובר באפשרות שקיימת אצל משתמשי אנדרואיד כבר מספר שנים - ורק כעת עושה את דרכה גם לבעלי אייפון.

עוד דווח לאחרונה ב-WABetaInfo שוואטסאפ חזרה לפתח את האפשרות לחפש הודעות בצ'אט לפי תאריך. המעבר לתאריך ספציפי יקצר את תהליך החיפוש המעייף בשיחה, שהפך לסוג-של-סיוט עבור כולנו. התכונה פותחה בעבר עבור מערכת ההפעלה iOS, אך בהמשך הפיתוח הופסק.

בתחילת החודש שעבר השיקה וואטסאפ את הקהילות (Communities), פתרון חדש שמאפשר לחבר קבוצות נפרדות תחת מטרייה אחת ובמבנה שמתאים עבורם. החידוש מאפשר לקהילות בהן שכונות, הורים בבתי ספר ומקומות עבודה לקחת חלק במספר קבוצות שירוכזו תחת מטריה אחת על מנת לארגן את קבוצות הצ'אטים בווטסאפ. בנוסף, ווטסאפ הציגה את האפשרות לשלוח סקרים בקבוצות.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully