וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראייה כלשהי לרצח": תעלומת הטלפון הישן שנמצא קבור ביער ברחובות

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 23:37

תמונה של טלפון מכוסה באדמה שפורסמה בקבוצת פייסבוק ישראלית הצליחה לעורר דיון רב לגבי סיבת קבורתו. ומה לגבי המכשיר? מפרסמת הפוסט מזמינה את משטרת ישראל לפנות אליה

הטלפון הקבור - והפוסט. צילום מסך, מתוך קבוצת הפייסבוק "לחיות ולגדול בשנות ה80/90,
הפוסט שעורר סערה/צילום מסך, מתוך קבוצת הפייסבוק "לחיות ולגדול בשנות ה80/90

האם פוסט תמים שעלה בקבוצת הפייסבוק הישראלית "לגדול ולחיות בשנות ה80/90", יהפוך לראייה מרכזית בפרשיית רצח? חברה בקבוצה שיתפה את העוקבים בטלפון ישן שנמצא קבור מתחת לעץ פקאן בחווה החקלאית ברחובות במהלך עיבוד אדמה לשתילת ירקות. המכשיר, ששווק בישראל באמצעות חברת "מירס" בסוף שנות ה-90, הוא מדגם מוטורולה i390, ובתמונה שוצורפה לפוסט נראה כי הסוללה הופרדה מגב המכשיר לפי שנטמן באדמה.

כמו שאתם בטח יכולים לתאר לעצמכם, חוכמה ההמונים גררה שלל השערות ותשובות מופרכות כמו ש"הפרדת הסוללה נועדה כדי שלא יצליחו לאתר את מיקום המכשיר", או ש-"יש מצב שיש מאחורי זה סיפור שלא פוענח". תגובה נוספת היא כי "זו ראייה כלשהי לרצח או הילעמות לא מוסברת שהתרחשה לפני כמה שנים טובות. מהלחץ החליטו לקבור את הטלפון עמוק באדמה".

לאחר שהפך לוויראלי, עדכנה כותבת הפוסט שהמכשיר הועבר לידי המשטרה. עם זאת, פנינו למשטרת ישראל, שם מסרו שהם לא מכירים פנייה בנושא. כמו כן, מפרסמת הפוסט מסרבת לשתף פעולה עם וואלה! ומזמינה את משטרת ישראל ליצור עימה קשר ישירות. בהצלחה, משטרת ישראל.

מצא "תיבת אוצר" קבורה בחצר - ונחרד ממה שהיה בה/@Tonyhuismanlp

המכשיר, אם תהיתם, כולל זיכרון של 20 מגה-בייט, חיבור ישיר לרדיו, כפתור נעילת מקשים, גישה לתא קולי, זיהוי מתקשר וחיוג מהיר. בינואר 2011 פוצלה מוטורולה לשתי חברות נפרדות, 'מוטורולה מוביליטי' ו'מוטורולה סולושנס', וב-2011 היא נרכשה על ידי גוגל ב-12.5 מילאירדר דולר. בסוף ינואר 2014 הודיעה גוגל על מכירת מוטורולה מוביליטי ללנובו הסינית.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטורולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully