וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UWANT X100: שואב-שוטף שיכול בשקט להחליף את המגב שלכם

רגע אחרי ההשקה בישראל, לקחנו את השואב-שוטף של המותג UWANT - ודי הופתענו (לטובה). ונכון, זה לא נוצץ ולא מרגש כמו סמארטפון, אבל זה עושה את החיים שלנו הרבה, הרבה יותר קלים. בדקנו

UWANT X100 שואב אבק אלחוטי שוטף/ירון זילברשטיין

כשאנשים שומעים את המילה "טכנולוגיה", הם בדרך כלל מדמיינים גאדג'טים נוצצים ומרגשים כמו סמארטפונים - וזה טבעי. המוח שלנו קופץ ישר לדברים שמרגשים אותנו, וסמארטפון חדש זה בהחלט מרגש. מי לא רוצה מצלמה טובה יותר, סוללה עמידה יותר או מעבד חזק יותר? אותה תחושה מלווה אותנו לגבי מהדורות חדשות של קונסולות משחקים ומחשבים ניידים.

אבל לפעמים החידושים האמיתיים מגיעים דווקא בתחומים יותר "משעממים" וכשזה מגיע לחיי השגרה, אין משהו יותר שגרתי ומשעמם מאשר ניקוי ושטיפת הרצפה. זה פשוט משהו שצריך לעשות מדי פעם - אבל כולנו גילינו בשנים האחרונות עם מהפכת השואבים האלחוטיים שמכשיר ניקוי טוב יכול להקל בהרבה על העבודה. במקום לקרצף על הידיים והברכיים, אפשר לעמוד זקוף בזמן שמנקים ובניגוד למטאטים הישנים יש מנוע מתוחכם שעושה את רוב העבודה עבורכם. זה לא נוצץ ולא מרגש כמו סמארטפון, אבל זה עושה את החיים שלנו הרבה, הרבה יותר קלים. ובסופו של דבר זה מה שטכנולוגיה אמורה להיות.

UWANT X100. UWANT,
זה לא נוצץ ולא מרגש כמו סמארטפון, אבל זה עושה את החיים שלנו הרבה, הרבה יותר קלים/UWANT

בחיים שלכם לא ניקיתם ככה את הרצפה

רצפות מתלכלכות ממש מהר, אפילו אנשים עם שגרת ניקיון יומיומית ששוטפים מדי כמה ימים יודעים שהרצפה אף פעם לא ממש נקיה כמו שצריך. למזלנו הטכנולוגיה של המאה ה-21 הגיעה לעזור לנו גם פה. לכן התרגשתי שקיבלתי לבדיקה את UWANT X100 - שואב אבק ושוטף רצפה אלחוטי גדול ועוצמתי שאמור להיות מושלם עבור כל סוג של ריצוף. יש לו עיצוב ייחודי של מברשת כפולה עם 2 גלילים, כך שאתה אמור לקבל פי שניים כוח ניקוי משואב רטוב/יבש סטנדרטי ומיכלי מים של 600 מ"ל, שמבזבזים פחות זמן בהתעסקות במילוי המים וחומרי הניקוי ומאפשרים יותר זמן לניקיון עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
UWANT X100 שואב אבק אלחוטי שוטף. ירון זילברשטיין, מערכת וואלה!
אחרי ההרכבה המהירה שלו, ה-UWANT X100 יושב על תחנת העגינה שלו, טעון במלואו, ומחכה שתזדקקו לו./מערכת וואלה!, ירון זילברשטיין

השואב ושוטף הרצפות האלחוטי הזה משתמש במים (וחומר ניקוי ייחודי) כדי לקרצף וןשטוף את הרצפה, לא לפני שהוא שואב את הלכלוך. עם המברשות הכפולות והמערכת האוטומטית לחיתוך שיערות שהסתבכו במברשות וחיי סוללה ארוכים של 44 דקות - ההבטחה שלו היא להפוך למכשיר ניקוי הרצפה האלחוטי האידיאלי והאולטימטיבי.

האמנם? ניגשתי בזהירות, מעולם לא השתמשתי בשואב שגם שוטף את הרצפה וחששתי מהתהליך והתוצאות, אבל כל החששות שלי התבדו ממש מהר. כשפתחתי את הקופסה מצאתי את המנקה והידית הראשיים, תחנת עגינה, מברשת לניקוי החלקים, רולר רזרבי, מסנן רזרבי, חומר ניקוי ייעודי (לא ניתן להשתמש איתו בחומרי ניקוי של מותגים אחרים) ומדריך הוראות פשוט בעברית.

אחרי ההרכבה המהירה שלו, ה-UWANT X100 יושב על תחנת העגינה שלו, טעון במלואו, ומחכה שתזדקקו לו. הוא מתאים לשימוש על רצפות עץ, שטיחים, PVC ועוד הרבה משטחים - כשההפתעה היא שלא צריך לבחור את מצב הפעולה המתאים לריצוף, מכיוון שלמנקה יש "מצב חכם" שמתאים את עצמו לרצפה באופן אוטומטי. בנוסף, ניתן להשתמש בו בשלושה מצבים - המצב הסטנדרטי שמושלם עבור רוב מלאכות הניקוי המהיר והזריז, מצב הטורבו המהיר שמאפשר לנקות מהר יותר וכתוצאה מכך עמוק יותר (זה המצב שבו צריך להשתמש בחומר הניקוי שמגיע עם המכשיר ביחס של 30 מ"ל לליטר, אבל מיכל המים ב-UWANT X100 הוא רק 600 מ"ל, כך שיישאר מספיק גם לפעם הבאה). המצב השלישי הוא המצב החכם - המזהה את סוג המשטח ואת רמת הלכלוך ומתאים אוטומטית את עוצמת השאיבה.

היתרונות שלו רבים: הוא פשוט להרכבה ולא תופס הרבה מקום בבית למרות תחנת העגינה, שני מיכלי המים (הנקיים והמלוכלכים) קלים להתקנה ולהסרה, תוך שהם נמצאים במקומם בצורה מאובטחת ולא מטפטפים בשום שלב. כמו כן, ראוי להזכיר את המענה הקולי החכם של המכשיר - שמודיע לך מתי הוא מופעל ומתי נדרשת טעינה ובמקביל לנוריות שמזהירות כאשר מיכלי המים ריקים או מלאים, השואב גם מיידע אותך על זה בהוראה קולית.

לגלילים הכפולים יש השפעה נוספת - במיוחד בשימוש עם מים, מנקה הרצפה האלחוטי מרגיש כאילו הוא מרחף (באופן לא מפתיע, זה משהו שקורה רק עם על רצפה קשה, ולא על שטיחים).

UWANT X100 שואב אבק אלחוטי שוטף. ירון זילברשטיין, מערכת וואלה!
מנקה הרצפה האלחוטי מרגיש כאילו הוא מרחף/מערכת וואלה!, ירון זילברשטיין

סיימתם לנקות? אתם רק צריכים לרוקן את מיכל המים המלוכלכים ולהחזיר לטעינה. עם שתי מברשות ושני מיכלי מים המכשיר שואב הרבה לכלוך, אבל ריקון מיכל המים המלוכלכים מאוד פשוט, אם כי לעתים קרובות מצריך שימוש במברשת הניקוי הייעודית, במיוחד כאשר נשאב פנימה שיער.

ניקוי המברשות זה כבר עניין אחר. איך אפשר לנקות אותן ולהיפטר ממהשיערות של חיות מחמד ובני אדם הבלתי נמנעות? אם השתמשת בכל סוג אחר של שואב אלחוטי, אתם בטח כבר יודעים כמה שיער יכול להסתבך במברשות הניקוי וכמה קשה להיפטר ממנו. כדי להקל על העניינים, ל-UWANT X100 יש מצב ניקוי עצמי. לאחר ששמים אותו להטענה בתחנת העגינה, ניתן ללחוץ על כפתור הניקוי העצמי, והמברשות ינקו את עצמן, יסתובבו כנגד פני השטח של תחנת העגינה ויעלימו את הרפש שנותר עליהן. מעבר לזה - כל התהליך מתחיל עם להב חיתוך שמחליק על המברשת מימין לשמאל, לוכד וחותך כל חתיכת שיער שנכרכה סביב המברשות.

יצאתי לדרך עם השואב/שוטף הזה כדי לנקות היטב דירת שלושה חדרים בה חיים שני ילדים, כלבה וחתולה שמטנפים את הרצפה באופן קבוע. בתוך פחות מעשר דקות סיימתי ונותרתי עם בית מבריק. גם אני התקשתי להאמין, אבל גיליתי מנקה בעל יכולת גבוהה מאוד שמחליף בקלות שטיפה מייגעת של הבית ללא עבודה מעייפת וללא גריפה מתסכלת של המים המלוכלכים בסיום.

בסופו של דבר הצלחתי למצוא גם חסרון אחד: מכיוון ששני הגלילים מופעלים בנפרד המכשיר אמנם מסוגל לנקות גם בפינות והסיבוב החופשי של הידית מקל על הניקיון בפינות החדר וסביב רגלי שולחן וכיסאות - אבל הוא לא מצליח להכנס עמוק מתחת לשולחנות או למיטות. למעשה הוא "ימשוך לאחור" אם תנסה לדחוף אותו מעבר לזווית השימוש הסטנדרטית שלו.

אחרי שביליתי כמה ימים עם מנקה הרצפות הזה אני די מסרב להפרד ממנו. הוא אידיאלי עבור כל סוגי הריצוף הקשים, בין אם זה עץ, רצפות, אריחים או PVC. הוא גם שואב שטיחים די טוב, אם כי לא בצורה מושלמת ואידיאלית. הוא מנקה בצורה מושלמת כל ליכלוך רטוב או יבש שניסיתי מולו, קל לתפעול ובעל סוללה עמידה שתספיק לניקוי כל הבית ללא הפסקה. למרות שהוא לא אידיאלי לניקוי מתחת לשולחנות או ספות נמוכות, מנקה הרצפה האלחוטי UWANT X100 ללא ספק יכול בשקט להחליף את המגב שלכם, ואפילו את השואב האלחוטי הנוכחי שכבר יש לכם בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully