וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מהיר, יותר טעים? בדקנו את מקציף החלב הזה

דוד רוזנטל

4.12.2022 / 13:48

זו טכנולוגיה פשוטה, ובכל זאת, יש הבדלים בין מקציפי חלב. המחיר של מקציף N-11 של Normande עומד על 199 שקלים ובדקנו האם הוא עומד בתחרות עם מוצרים אחרים ויקרים יותר

מקציף קפה. יחצ,
המקציף של Normande. כדאי להשקיע 199 שקל?/יחצ

בשנים האחרונות הפכו מכונות הקפה ובכללן גם מקציפי החלב למצרך מבוקש בכל בית. כעת, במיוחד בחורף, לקפה יש משמעות. ההשכמה בשעות הקרות והחשוכות מכריחה אותנו ללכת למטבח ולהכין כוס לפני היציאה לעבודה.

הכירו את מקציף החלב N-11 של Normande. מדובר במקציף שמציע בלחיצת כפתור קלה נפח חימום חלב 300 מ"ל, או נפח הקצפת חלב של 130 מ"ל, ובעל אפשרות להקצפה חמה או קרה. למקציף בסיס נשלף ומשקל של פחות מקילו - תוכלו להביא אותו אתכם למשרד, לצימר בצפון או לכל פעילות.

וכאן נשאלת השאלה - מה אנחנו חשבנו על המוצר?

מאחר שברשותנו מקציף של חברה מוכרת שמחירו כפול, היה לנו בסיס טוב להשוואה. המקציף של Normande גדול יותר, אם כי בפועל מייצר את אותה כמות חלב, אבל גם יותר קצף. הוא בהחלט יותר איכותי, סמיך ויציב וזה יתרון עצום.

עם זאת, מבחינה טכנולוגית יש לו שני חסרונות עיקריים. האחד הוא מכני - הוא יושב על פין, לעומת המקציף האחר שמתקבע באמצעות מגנט, כך שהתפעול שלו קצת מציק. חיסרון נוסף הוא משך הזמן. למרות הטענה לכך שהוא מהיר, משך זמן ייצור הקצף גבוה פי 2 מהמקציף המקביל, ובבוקר במיוחד זה עשוי להיות משמעותי.

השאלה היא עד כמה הפקטורים הללו חשובים לכם ואם הם שווים מחיר כפול על מקציף שמוציא קצף פחות טוב. בעיניי, התשובה היא לא. למעשה, אנחנו משתמשים רק במקציף של Normande מאז שקיבלנו אותו בזכות איכות הקצף שהיא בעדיפות הראשונה שלנו.

שורה תחתונה: 199 שקלים שנותנים תמורה מלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • מקציף חלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully