וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריטוריה חדשה: המוצר החדש והמסקרן של דייסון

אחרי שכבשה את שוק השואבים והטיפוח, דייסון נכנסת לתחום הסאונד ותשיק ב-2023 את Dyson Zone, אוזניות מסננות אוויר בעלות ביטול רעשים אקטיבי עם 50 שעות האזנה רצופות. וכמה הן יעלו? אלה הפרטים

אוזניות דייסון. יחצ,
בקרוב אצלכם? האוזניות של דייסון/יחצ

Dyson מכריזה על תחילת המכירה של אוזניות Dyson Zone. האוזניות, אשר תוכננו להתמודד עם האתגר הכפול של זיהום רעש וזיהום אוויר, מגיעות כתוצאה מ-30 שנות מומחיות של Dyson בטכנולוגיות מנועים, סינון וזרימת אוויר והבנה עמוקה של איכות אוויר, פנימית וחיצונית. עדיין לא ידוע מה יהיה מחיר האוזניות בישראל, אולם מחיר ההשקה בארה"ב צפוי לעמוד על 949 דולר.

האוזניות מופעלות על ידי סוללות ליתיום-יון מתקדמות וטעינת USB-C, ה-Dyson Zone ויספקו למשתמשים אוויר נקי ומסונן, שמע עם עיוות סאונד (דיסטורשן) נמוך במיוחד, ביטול רעשים מתקדם ושחזור אודיו בספקטרום אודיו מלא. המדחסים בכל אוזנייה שואבים אוויר דרך המסננים הדו-שכבתיים ומקרינים שני זרמי אוויר מסוננים אל האף והפה, אשר מתועלים דרך כיסוי הפנים הניתן להסרה ומסננים אלקטרוסטטיים מסננים 99% מזיהום החלקיקים עד ל-0.1 מיקרונים, בעוד שמסנני פחמן מועשרים באשלגן K-Carbon מסננים גזים חומציים נפוצים הקשורים לזיהום עירוני, לרבות NO2 ו-SO2.

Dyson Zone. דייסון,
האוזניות מופעלות על ידי סוללות ליתיום-יון מתקדמות וטעינת USB-C, ה-Dyson Zone ויספקו למשתמשים אוויר נקי ומסונן/דייסון

ב-Dyson Zone ישנם 11 מיקרופונים ומערכת ה-ANC משתמשת בשמונה מתוכם כדי להפחית את רעשי העיר עד ל-38 דציבלים. בנוסף, מיקרופון כפול ודיכוי רעש מאפשרים שיחות קוליות ברורות, הקלטת קול ושליטה קולית. הרמקול, האלקטרוניקה, המערכת המכנית, החומרים והאקוסטיקה תוכננו בקפידה כדי למזער עיוותים על פני כל טווח התדרים והגדרת EQ ייחודית מייעלת את עקומת התדר לשמע ברור בכל טווח התדרים הנשמע. לדברי החברה, האוזניות מציעות 50 שעות האזנה רצופות של אודיו בלבד, או 4 שעות של סינון אוויר ואודיו רציף יחדיו. המכשיר מגיע לטעינה של 100% תוך 3 שעות.

ה-Dyson Zone מספק מידע על סביבת המשתמש באמצעות אפליקציית MyDyson, על מנת לספק הרגלים בריאים יותר: מד תאוצה עוקב אחר פעילות המשתמש ומתאים את זרימת האוויר המסונן. ניתן להשתמש באפליקציית MyDyson כדי לכוון את מהירות זרימת האוויר ומצב ביטול רעשים, כמו גם את האודיו לאחד משלושה מצבים: Dyson EQ (משופר), Bass Boost (באסי) וניטרלי (עקומת תגובה שטוחה יותר).

בדייסון אומרים כי "כמו בכל מכשירי Dyson, אוזניות Dyson Zone נבדקו עד הקצה בתאים בעלי טמפרטורה מבוקרת, בדיקות נפילה, בדיקות שחיקה של חומרים ועוד. בנוסף, כחלק מהניסויים בחנו את המכשיר באזורים גיאוגרפיים עם אקלים חם ולחות גבוהה, בנוסף לבדיקות בבריטניה. ניסויי משתמשים נערכו בארה"ב, בריטניה, סין וסינגפור".

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully