וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילתו של הסוף? הצוותים של גוגל מפות ו-Waze מתאחדים

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 23:52

החל מהיום יצטרפו 500 עובדי Waze לחטיבה הגיאוגרפית של גוגל הכוללת את שירותי מפות, ארץ וסטריט-ויוו. האפליקציות נכון לכרגע יישארו נפרדות, ולא מתוכננים פיטורים בצוות הישראלי של וויז

וויז. ShutterStock
וויז/ShutterStock

כחלק מהקיצוצים המתוכננים בחברה, גוגל מתכננת לאחד את הצוותים העובדים על גוגל מפות ו-Waze (וויז) לצוות אחד, כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל. המהלך נועד למנוע עבודה כפולה על המוצרים, אבל גוגל הודיעה כי האפליקציות של וויז ומפות יישארו נפרדות. מנהלת וויז, נחה פאריק, תעזוב את תפקידה אחרי תקופת מעבר, אבל לפי גוגל לא צפויים פיטורים (הצוות שעובד על וויז הוא ישראלי, כמובן), 500 העובדים של וויז יצטרפו היום (ששי) לחטיבה הגיאוגרפית של גוגל, הכוללת את גוגל מפות, גוגל ארץ וסטריט ויוו.

גוגל מפות. ShutterStock
גוגל מתכננת לאחד את הצוותים העובדים על גוגל מפות ו-וויז לצוות אחדג/ShutterStock

עם זאת, דובר של גוגל מיהר להבהיר: "גוגל נותרה מחויבת עמוקות למותג הייחודי של וויז, האפליקציה האהובה, והקהילה הפורחת של מתנדבים ומשתמשים", אמר לוול סטריט ג'ורנל.

לוויז יש 151 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, בהשוואה למיליארד המשתמשים של שירותי גוגל מפות. ועדיין, וויז היא אפליקציית ניווט פופולרית, כמובן גם אצלנו, אבל גם באירופה הודות לאופי מבוסס הקהילה שלה. ועדיין, גוגל מפות וויז חולקות תכונות, מאז שגוגל השלימת את רכישת וויז תמורת 1.1 מיליארד דולר לפני עשור, ב-2013. מידע הפקקים של וויז החל להופיע גם במפות זמן קצר אחרי הרכישה.

עם הירידה בהכנסות מפרסום, אמר מנכ"ל גוגל סאנדר פיצ'אי, כי הוא מקווה להפוך את גוגל ל-20 אחוז יעילה יותר באמצעות פיטורים והאחדת מוצרים, כמו זו שמתרחשת עכשיו בין וויז לגוגל מפות.

  • עוד באותו נושא:
  • וויז
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully