וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לכפתור שהצליח להטריף את משתמשי האייפון בישראל

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 11:50

ענקית הטכנולוגיה תשחרר הערב את עדכון iOS 16.2, שמביא איתו שורה של פיצ'רים חדשים - כולל ביטול של הניקוד במקלדת העברית. מה עוד צפוי? הנה כל הפרטים

הודעת SMS. ShutterStock
הודעת SMS/ShutterStock

סדרת האייפון 14 הושקה כשחלק מהפיצ'רים המרכזיים שהוצגו על הבמה הובטחו להגיע בעתיד הקרוב, וכך קורה גם הפעם. הערב (שני) אפל תשחרר את עדכון iOS 16.2, שכולל כמה חידושים מעניינים לסדרת הדגל, וגם תיקון לבאג שהצליח להטריף את משתמשי אייפון בישראל. העדכון יהיה זמין לבעלי אייפון מסדרת 8 ומעלה, כולל גרסת אייפון SE דור שני, החל מהשעה 20:00 (שעון ישראל).

הסוף לכפתור הניקוד

עדכון iOS 16 הצליח להרגיז לא מעט דוברי עברית, שהופתעו לגלות שלצד המקלדת בשפה העברית נמצא גם כפתור ייעודי להוספת ניקוד. הבעיה - הסמיכות של לכפתור הניקוד למקש הרווח יוצר טעויות במהלך ההקלדה. כעת, לאחר בקשות רבות, העדכון החדש מסיר את מקש הניקוד המעצבן שהתווסף במקלדת העברית ב-iOS 16. אם בוחרים במקלדת עם ניקוד, זה כבר לא ליד מקש הרווח.

כך זה נראה: ביטול הניקוד במקלדת. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
כך זה נראה: ביטול הניקוד במקלדת/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

קריוקי ב-Apple Music

בשבוע שעבר הכריזה אפל על שירות הקריוקי של Apple Music. באמצעות Apple Music Sing ניתן לשלוט בעוצמת הווליום של הזמר בעוד שהאינסטרומנטל לא משתנה, מה שיאפשר להפעיל את השירים כמצב קריוקי וגם להוסיף את הזמר המקורי לקולות הרקע ע"י שליטה בסאונד.

שינוי הגדרה ב-Always On

העדכון החדש מביא הגדרות נוספות לפיצ'ר ה-Always On ("תמיד פעיל") - ניתן יהיה לבטל את הצגת הרקע וההתראות, ובכך להתאים את התצוגה באופן אישי כשהאייפון נעול, בדומה לפיצ'ר במכשירי אנדרואיד. ה-Always On מעמעם את מסך הנעילה ועדיין מציג מידע שימושי כמו השעה, וידג'טים ואת תמונת הרקע.

כאשר פורסמו הביקורות הראשונות של סדרת האייפון 14 פרו בספטמבר, חלק מהסוקרים היו ביקורתיים לגבי האופן שבו אפל הטמיעה את התצוגה ה-Always-On, וכינו אותה "מופעלת מדי".

הגבלה של ה-AirDrop

אופציית "כולם" ב-AirDrop תהיה מוגבלת ל-10 דקות בלבד ולאחר מכן האפשרות תשתנה באופן אוטומטי ל"אנשי קשר בלבד", זאת על מנת למנוע קבלת ספאם מאנשים לא מוכרים. כזכור, מוקדם יותר השנה נוסעים בנתב"ג קיבלו תמונות של מטוס מרוסק באמצעות AirDrop מאנשים זרים שהיו בסביבתם, מה שהפך מהר לתקרית לא נעימה ועיכוב של שעות.

עדכונים תכופים ב-Live Activities

אפל תוסיף את פיצ'ר "עדכונים תכופים" שיאפשר לווידג'ט ה-Live Activities לשדר עדכונים בצורה מדויקת בזמן אמת ללא דילאי, למשל - הצגת מיקום מדויק של מונית או של הזמנות אוכל וגם עדכוני תוצאות ספורט. יחד עם זאת, אפל מציינת כי עם "עדכונים תכופים" הסוללה עלולה להתרוקן מהר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully