וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסה שוב: טוויטר משיקה היום מחדש את שירות המנויים "בלו"

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 10:55

אחרי שבפעם הקודמת השקת שירות המנויים בלו הביא את כל הטרולים לחצר וגרם לנזקים תדמיתיים לגופים גדולים, טוויטר מנסה את מזלה שוב עם אימות תמורת תשלום, הפעם עם אמצעי הגנה נוספים

טוויטר וי כחול. ShutterStock
טוויטר וי כחול/ShutterStock

אחרי ניסיון ראשון ולא מוצלח עם חשבונות מאומתים בתשלום, שהסתיים בהתחזויות ונזקים ממשיים לגופים עסקיים גדולים, טוויטר בהנהלה החדשה של אילון מאסק מנסה את מזלה שוב: החברה תשיק היום (שני) את "טוויטר בלו", שירות המנויים המשופר שלה. בסיבוב הקודם החברה ניסתה להשיק אותו תמורת שמונה דולרים בחודש, מה שכלל את סימן ה-V היוקרתי המעיד כי החשבון מאומת. כמובן, שהאימות, הליך שנועד לבדל בין חשבונות אותנטיים ובין מתחזים - ברגע שהפך להיות בתשלום הפך מגנט לטרולים ומתחזים.

טוויטר. ShutterStock
החברה תשיק היום (שני) את "טוויטר בלו", שירות המנויים המשופר שלה/ShutterStock

בסיבוב הנוכחי החשבון המאומת יעלה 11 דולרים לנרשמים דרך iOS כדי לפצות את טוויטר על העמלה שאפל לוקחת, ורישום דרך הרשת יהיה במחיר המקורי של שמונה דולרים.

לטענת החברה, הפעם הוטמעו אמצעים שימנעו את הפיאסקו של הסיבוב הקודם בחודש שעבר. כעת, כל שינוי בשם המוצג, כינוי או תמונת פרופיל ילווה בהסרה זמנית של סימן האימות בזמן שהחברה בודקת את השינוי. "הוספנו צעד בחינה לפני יישום של וי כחול לחשבון, כאחד מהצעדים ללוחמה בהתחזות, המנוגדת לכללים של טוויטר", ציינה מנהלת המוצר אסתר קרופורד.

בנוסף לסימן החשבון המאומת, מנויי "בלו" יזכו לשלל תכונות נוספות כולל האפשרות לפרסם סרטונים ארוכים וצפיה בפחות מודעות, לצד האפשרות הכי נדרשת בטוויטר - עריכה. במקביל, תחל טוויטר בשבוע הבא להוציא סימוני אימות חדשים, באפור ובזהב, בהמשך להודעה של מאסק מה-25 בנובמבר, האפור עבור עסקים, וסימון הזהב עבור גופי ממשל, שיחליף את סימון הדגל הקטן שליווה אותם עד כה.

בנוסף, ייתכן וטוויטר תעלה את מגבלת התווים המפורסמת מ-280 תווים ל-4000 תווים. כשנשאל על כך על ידי צייצן, השיב הבעלים החדש של טוויטר במילה אחת: "כן". מאסק אמנם ידוע בהטרלות שלו, אבל ייתכן שגם התכונה הזו תוצע למנויים החדשים של טוויטר בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully