וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיעור חוזר: הסוודר של מיקרוסופט משגע את הרשת - ואזל המלאי

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 15:54

הפיד שלכם מוצף בסוודר בגוון כחול ומכוער? זה בגלל שענקית הטכנולוגיה השיקה את הסוודר "המכוער" השנתי שלה. בינתיים, הוא אזל מהמלאי

הסוודר של מיקרוסופט. מיקרוסופט,
הסוודר של מיקרוסופט לשנת 2022/מיקרוסופט

פריט אופנה? תלוי איך מסתכלים על זה: כמו בכל שנה, ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט הוציאה סוודר ייחודי לרגל חג המולד, שהיא בעצמה מכנה "מכוער" ("Microsoft Ugly Sweater"). בעבר ייצרה החברה סוודרים של ווינדוס XP, ווינדוס 95 ושולה המוקשים הקלאסי עם עיצוב בדמות עץ חג המולד - וחילקה אותם למשפיעניות ולמשפיעני רשת. השנה החליטה מיקרוסופט להיזכר ב"קלאסיקה" נוספת - המסייע הווירטואלי Clippy (קליפי).

כידוע, הסוודר של מיקרוסופט, שמגיע בגוון כחול לא-יפה-במיוחד, רוכב על מסורת אמריקאית ללבוש בחג המולד סוודרים מכוערים באופן מכוון. החברה הציעה את הסוודר למכירה בחודש האחרון במחיר של 74.99 דולר (כ-257 ש"ח), ומאז ההשקה המלאי אזל באופן מוחלט. עם זאת, המטרה מבורכת - כל ההכנסות הועברו לקרן צדקה שעוזרת לסטודנטים מרקע סוציו-אקונומי נמוך להשיג תואר אקדמי.

@milesabovetech

It's so soft! #windowsuglysweater #techtok #tech #milesabovetech #windows

♬ Jingle Bell Rock - Bobby Helms
@windows

We went with a new modeling agency this year #windows #uglysweater

♬ Windows Holiday Beat - Windows
@windows Replying to @spencerkupish It's finally that time! Windows Ugly Sweater returns with Clippy! #windows #windowsuglysweater #holiday ♬ Clippy - Windows
@jennaezarik

Which is your favorite??? #holidaymusic #windowsuglysweater

♬ Rockin' Around The Christmas Tree - Brenda Lee
הסוודר המכוער של מיקרוסופט. מיקרוסופט,
הסוודר המכוער לשנת 2020/מיקרוסופט

קליפי, למי שאינו מכיר, היה המסייע הווירטואלי שהמציאה מיקרוסופט עבור אופיס 97 כדי שיסייע וייתן טיפים למשתמשים. עם השנים, רבים התלוננו שהוא קופץ ללא התראה, מציג מידע חסר תועלת - ובעיקר מפריע. עם עדכון ווינדוס XP ב-2001, מיקרוסופט כיתבה את קליפי כברירת מחדל, אך השאירה את האפשרות להציג אותו במסך, עבור משתמשים שמעוניינים בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully