וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תתחברו: הכירו את צ'אט הבינה המלאכותית שמשגע את הרשת

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 11:19

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: מאגר "אל תתקשרו אליי" הושק באופן רשמי, מי היא הרשת החברתית האלימה ביותר וצ'אט הבינה המאלכותית שכדאי שתכירו

וואלה! תתחברו/וואלה!

מהי הרשת החברתית האלימה ביותר?

נאצות, הטרדות, חשיפת פרטים אינטימיים ושיח אלים: סקר חדש של איגוד האינטרנט הישראלי חושף כי 1 מכל 5 ישראלים חווה בשנה האחרונה מעקב או הטרדה ברשתות החברתיות, וכל ישראלי חמישי חווה בשנה האחרונה קללות ונאצות שכוונו נגדו ברשת.

הישראלים קובעים כי שתי הקבוצות המותקפות ביותר ברשת הן החברה החרדית והחברה הערבית, וכי פייסבוק היא הרשת החברתית האלימה ביותר - אחריה בפער רב וואטסאפ ואינסטגרם. עוד עולה כי רבים בציבור הישראלי נמנעים לעיתים קרובות מאוד מפרסום ברשתות עקבות חשש מתגובה אלימה או פוגענית. ואיפה טיקטוק בכל הסיפור? הפרטים במבזק.

הסוף לשיחות השיווקיות

צרכנים שלא מעוניינים שגופים מסחריים יתקשרו אליהם ויציעו להם הצעות שיווקיות יוכלו להכניס את פרטיהם ללא עלות למאגר "אל תתקשר אליי", ועל החברות יהיה אסור לפנות אליהם. למעשה, עצם הפנייה לצרכן שבחר להירשם למאגר תהיה בגדר עבירה שיש בצידה קנס. לרישום למאגר לחצו כאן.

המאגר מופעל על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן במשרד הכלכלה באמצעות פורטל מקוון ייעודי, שבו יוכל כל אזרח לרשום את מספר הטלפון שלו ולהיכנס למאגר. במקרה שחברה פונה למי שבחר להירשם למאגר "אל תתקשר אליי", הצרכן יכול להגיש תלונה לרשות להגנת הצרכן, ועל החברה יוטלו קנסות כספיים כבדים.

ChatGPT הוא צ'אט בינה המלאכותית החדש של חברת המחקר OpenAI, שמשגע את הרשת. אז במה מדובר? באמצעות המודל החדש תוכלו לכתוב ולבקש כל מה שתרצו, בכל שפה, כולל עברית (משובשת) - ולקבל תשובות. למשל: לכתוב עבודת סמינריון, תסריטים, שירים, לתכנן לכם את הטיול הבא בחול ולפתור בעיות מתמטיות, רק תכתבו לו מה אתם רוצים - ותוך שניות תקבלו כל מה שביקשתם. עם זאת, האלגוריתם מבוסס על נתונים עד שנת 2021 בלבד. נסו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully