וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה נשאר להכריז? סדרת ה-Galaxy S23 נחשפה בהדלפה

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 11:59

גם השנה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוראינית לא מצליחה להימנע מהדלפות, ותמונות של מכשירי הדגל החדשים שלה מסתובבות ברשת. זה מה שאנחנו צפויים לקבל

סדרת ה-Galaxy S23. SLASHLEAKS,
סדרת ה-Galaxy S23 של סמסונג. הדלפה/SLASHLEAKS

אנחנו נמצאים במרחק של כ-3 חודשים לפני ההכרזה הרשמית על סדרת ה-Galaxy S23 של סמסונג, אבל כמו בכל שנה עולם הטכנולוגיה לא מחכה לה. הפעם, אנחנו מקבלים הצצה אמיתית לעיצוב מכשירי הדגל בתמונות שמאמתות את מה שידענו מדיווחים קודמים - רק ה-Galaxy S23 וה-Galaxy S23 Plus זוכים לעיצוב מחדש, בעוד שה-Galaxy S23 Ultra שומר על העיצוב הקיים.

בתמונות שהדולפו אנחנו נחשפים לעיצובם המלא של המכשירים מכל הכיוונים, זה לצד זה בצבעים שחור ולבן. מלבד הפרטים הצפויים כמו מסך מקצה-לקצה וחריר למצלמה בחלקו העליון של המסך, נראה כי סמסונג החליטה להמשיך עם הקו העיצובי של דגם ה-Galaxy S23 Ultra גם לדגמי הבסיס, שיגיעו עם מבנה עדשות חופשי יותר בחלקם האחורי. עם זאת, המסגרת כאן היא עם שוליים מעוגלים ולא בחיתוך חד.

סדרת ה-Galaxy S23. SLASHLEAKS,
כך ייראה ה-Galaxy S23? הדלפה/SLASHLEAKS
הצצה ראשונה לסדרת ה-Galaxy S22 של סמסונג/ינון בן שושן

מה אנחנו יודעים על המפרט של המכשירים החדשים? מערכת השבבים שתגיע עם שלושת הדגמים בסדרה החדשה תהיה ה-Snapdragon 8 Gen 2. דגם ה-Galaxy S23 Ultra יגיע עם מצלמת 200 מגה-פיקסל, שכבר קיים בסמארטפוני דגל אחרים שהושקו בתקופה האחרונה. שמועות אחרות טוענות שמדובר דווקא בחיישן 108 מגה-פיקסל.

לפי הדיווחים האחרונים, אירוע ההכרזה של סמסונג צפוי להתקיים בתחילת שנת 2023, ככל הנראה בשבוע הראשון של חודש פברואר. ההשקה תהיה כשבוע עד שבועיים לאחר מכן.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully