וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה ביוטיוב נמשכת: טיקטוק תאפשר לנגן סרטונים במסך מלא

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 11:58

הרשת החברתית הסינית בוחנת אפשרות לניגון סרטונים לרוחב במסך מלא, בדומה ליוטיוב. המהלך מגיע לאחר שהאריכה את זמן הסרטונים בפלטפורמה עד ל-10 דקות

טיקטוק vs יוטיוב. ShutterStock
טיקטוק נגד יוטיוב. מי תנצח?/ShutterStock

לפי דיווח באתר TechCrunch, הרשת החברתית הסינית טיקטוק החלה בניסוי חדש - סרטונים במסך מלא. לפי הפרסום, משתמשים שיצורפו למבחן יראו כפתור "מסך מלא" על גבי סרטונים לרוחב. לחיצה על הכפתור תפתח את הווידאו במסך מלא, בדומה ליוטיוב.

הניסוי החדש מסמן עוד דרך שבה טיקטוק נכנסת בהתמדה לטריטוריה של יוטיוב. מוקדם יותר השנה, הרשת החברתית הסינית שחררה את האפשרות להעלות סרטונים באורך של עד 10 דקות. המהלך נתפס כדרך של טיקטוק למשוך אליה את אותם יוצרי התוכן, שבדרך כלל מפרסמים סרטונים ביוטיוב. עם ההרחבה, היוצרים זכו לגמישות רבה יותר לצלם דברים כמו מתכונים, הדרכות אופנה וסטיילינג, תוכן חינוכי ועוד, מבלי לדאוג יותר מדי לגבי אורך הסרטון.

יוטיוב וטיקטוק. ShutterStock
הניסוי החדש מסמן עוד דרך שבה טיקטוק נכנסת בהתמדה לטריטוריה של יוטיוב/ShutterStock

לעיתים קרובות טיקטוקרים (המקבילה של "יוטיוברים") מציגים בתחילת הסרטונים הודעה שמבקשת מהצופים "להפוך את הטלפון" כדי לגרום להם ליהנות באופן מלא מהתוכן שעומד להתנגן. כעת, עם הוספת הפיצ'ר החדש, היוצרים כבר לא יצטרכו לעשות זאת. ולרובנו אמנם ברור שכשצריך לחפש סרטון, הולכים ליוטיוב, אבל כבר מזמן התברר שבני נוער וצעירים חיים בעולם אחר, ומבלים יותר זמן בטיקטוק מאשר ביוטיוב. מצד שני, יוטיוב מצליחה להתחרות בטיקטוק עם Shorts, פלטפורמת הסרטונים הקצרים שלה.

בינתיים, כמו בכל תכונה שנמצאת בבדיקה, לא ידוע מתי או אם טיקטוק מתכננת לשחרר את מצב המסך המלא באופן נרחב לכל המשתמשים, והאם הוא יגיע גם לגרסת הדפדפן - מהלך שיאיים על השליטה של יוטיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully