וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקר של אילון מאסק: האם עליו לוותר על מנכ"לות טוויטר? 57.5% הצביעו שכן

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 21:13

אחרי שביקורת רבה נמתחה עליו, איל ההון תהה מול עוקביו אם עליו לוותר על המנכ"לות. מאסק התחייב כי יישמע לתוצאות. בסיומו, נראה כי רובם של המשיבים היו בעד הרעיון שיעזוב את התפקיד. במקביל, מדיניות הפלטפורמה שונתה - ובוטלה לאחר מספר שעות

אילון מאסק מצפה להתחיל ניסויים בבני אדם בשבב המוח של Neuralink בעוד 6 חודשים/רויטרס

איל ההון אילון מאסק פרסם במהלך הלילה (שני) סקר בטוויטר, ובו שאל אם עליו לוותר על מנכ"לות הרשת החברתית. תוצאותיו הראו כי מתוך 17.5 מיליון ההצבעות, 57.5% מהמשיבים היו רוצים שיפרוש, בעוד 42.5% בלבד היו נגד הרעיון. "האם אני צריך לקחת צעד אחורה?", תהה מאסק מול 122 מיליון עוקביו. "אני מחויב לתוצאה".

במקביל, הרשת החברתית פרסמה הלילה בחשבון התמיכה הרשמי ("Twitter Support") כי תסיר חשבונות שנוצרו אך ורק למטרת קידום פלטפורמות חברתיות אחרות, ותכנים המכילים קישורים. ברשימת אותן הפלטפורמות נכללו פייסבוק, אינסטגרם, ורשתות חברתיות אחרות. עם זאת, הרשת החברתית הסינית טיקטוק לא נכללה ברשימה. לאחר מספר שעות - הציוץ נמחק ללא כל הסבר.

ביקורת רבה נמתחה על מאסק מאז שהציג לראשונה את רצונו לרכוש את הרשת החברתית. אחרי קרב משפטי, איש העסקים, שבבעלותו גם חברת טסלה, השיג את השליטה על טוויטר בתמורה ל-44 מיליארד דולר. מאז צפו כמה סערות ברשת, כך לדוגמא אחרי שנחסם חשבונו של צעיר, שהוקדש למעקב אחרי מטוס הסילון הפרטי של מאסק.

המהלך נעשה, למרות שלפני כחודש אמר מאסק שבשל מחויבותו לחופש הדיבור, הוא יאפשר את המשך הפעולה של החשבון. לאחר ההשתלטות של מאסק על טוויטר, הוא הודיע שלמען חופש הביטוי הוא יקל על הרגולציה באפליקציית המדיה החברתית הפופולרית. הוא אף הפשיר את החשבון של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, שהושעה אחרי הפריצה לגבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021.

חשבונות אחרים של הצעיר ג'ק סוויני בם ה-20, המפרסמים מידע על הטיסות של אילי הון נוספים ובהם ג'ף בזוס, מארק צוקרברג וביל גייטס נחסמו אף הם. "כל חשבון שיתעד מיקום בזמן אמת של אדם יושעה, משום שיש בכך סיכון לבטיחותו הפיזית", הסביר מאסק. בעבר טען סוויני כי מאסק הציע לו תשלום של 5,000 דולר כדי שיקפיא את החשבון. סוויני, סטודנט באוניברסיטת מרכז פלורידה, אמר שמדובר בצביעות, ושהצעד מראה "שהאנשים האלה יכולים לשחק עם החוקים איך שהם רוצים, ביחס למי שהם רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully