וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם 5 שניות לתקן את הטעות: הסוף לסיוט של כולנו בוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 14:53

תציל אתכם מעצמכם: אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם ממשיכה להשתדרג, ומאפשרת לכם מעתה לבטל מחיקה של הודעה בצ'אט. איך זה יעבוד? הנה כל הפרטים

פרסומת תלת ממד בכיכר פיקדלי בלונדון להודעות פרטיות של ווטסאפ/WhatsApp

קשה להאמין שזה קורה רק עכשיו: אפליקציית המסרים הפופולרית הודיעה היום (שני) על שחרור פיצ'ר שישים סוף לתופעה שכולנו שונאים - לחיצה על אפשרות המחיקה הלא נכונה בצ'אט. תרחיש לדוגמה: הודעה ששלחתם הגיעה לקבוצה הלא נכונה, הבחנתם בטעות - לחצתם על "למחוק אצלי" במקום על "מחק עבור כולם", ובינתיים כל הסיפור יוצא משליטה.

הפיצ'ר החדש, "Accidental delete" (מחיקה בטעות) שמו, יאפשר לכם לקחת בחזרה (Undo) את ההודעה עליה לחצו בטעות "למחוק אצלי" ולשנות ל-"למחוק עבור כולם". אם תתחרטו - יהיה לכם בסך הכל חלון זמן של 5 שניות לתקן את הטעות המביכה. לאחר מכן, ההודעה תופיעה שוב בשיחה, ותוכלו להחליט אם להשאיר אותה או להסיר אצל כולם.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

וואטסאפ תציל אתכם. META,
אפשר להתחרט: וואטסאפ תציל אתכם מעצמכם/META

הפיצ'ר החדש יופץ בהרחבה ויהיה זמין באנדרואיד וכן באייפון, ויגיע בהדרגה לכלל המשתמשים. בשבוע שעבר פורסם כי וואטסאפ תאפשר בקרוב לשלוח הודעת טקסט לצפייה חד פעמית - כך לפי דיווח של בלוג WABetaInfo. מדובר בתוספת לפיצ'ר שהושק ב-2021, בו ניתן לשלוח תמונות וסרטוני וידאו שייעלמו מהצ'אט אחרי שהנמען יפתח אותם, ללא אפשרות לבצע צילום מסך.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully