וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק החליט: רוצים לקבוע את מדיניות טוויטר? תשלמו

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 14:05

אחרי שרוב משתמשי טוויטר הכריעו כי אילון מאסק צריך לעזוב את תפקידו כמנכ"ל טוויטר, המיליארדר מצא פתרון חדש - הגבלה של הצבעות בסקרים למנויים משלמים בלבד

טוויטר. רויטרס
טוויטר/רויטרס

התאכזב מההחלטה? אילון מאסק הודיע הבוקר (שלישי) כי מעתה טוויטר תגביל ההצבעות על שינויים במדיניותה למנויים משלמים (בעלי תג אימות כחול). זאת, לאחר סקר שפרסם אתמול (שני) ובו שאל אם עליו לוותר על מנכ"לות הרשת החברתית. תוצאותיו הראו כי מתוך 17.5 מיליון ההצבעות, 57.5% מהמשיבים היו רוצים שיפרוש, בעוד 42.5% בלבד היו נגד הרעיון.

"האם אני צריך לקחת צעד אחורה?", תהה מאסק מול 122 מיליון עוקביו. "אני מחויב לתוצאה". לאחר מכן, עם פרסום התוצאות המאכזבות, הגיב המליארדר לציוץ של משתמש בעל וי כחול, שהציע כי רק מנויים משלמים יוכלו להצביע לסקרים שיקבעו את גורל הפלטפורמה, וכתב: "נקודה טובה. טוויטר תבצע את השינוי הזה".

לצד זה, הרשת החברתית פרסמה אתמול בחשבון התמיכה הרשמי ("Twitter Support") כי תסיר חשבונות שנוצרו אך ורק למטרת קידום פלטפורמות חברתיות אחרות, ותכנים המכילים קישורים. ברשימת אותן הפלטפורמות נכללו פייסבוק, אינסטגרם, ורשתות חברתיות אחרות. עם זאת, הרשת החברתית הסינית טיקטוק לא נכללה ברשימה. לאחר מספר שעות - הציוץ נמחק ללא כל הסבר.

ביקורת רבה נמתחה על מאסק מאז שהציג לראשונה את רצונו לרכוש את הרשת החברתית. אחרי קרב משפטי, איש העסקים, שבבעלותו גם חברת טסלה, השיג את השליטה על טוויטר בתמורה ל-44 מיליארד דולר. מאז צפו כמה סערות ברשת, כך לדוגמא אחרי שנחסם חשבונו של צעיר, שהוקדש למעקב אחרי מטוס הסילון הפרטי של מאסק.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully