וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב חסמה את הערוץ הרשמי של פורנהאב

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 19:58

ענקית הווידאו חסמה את הגישה לערוץ של אתר הפורנו הפופולרי בעולם בעקבות "הפרות של מדיניות החברה". הבעלים של פורנהאב בתגובה: "אפליה שמתקיימת נגד אלה שעובדים בתעשיית סרטי המין למבוגרים"

פורנהאב. ShutterStock
פורנהאב/ShutterStock

יוטיוב חסמה את העמוד הרשמי של Pornhub (פורנהאב), אתר הפורנו הפופולרי בעולם, בעקבות "הפרות של מדיניות החברה" - כך דיווח מגזין וראייטי. ערוץ היוטיוב של פורנהאב הושק לראשונה ב-2014, וכלל יותר מ-900 אלף משתמשים רשומים. כעת, הגישה לעמוד נחסמה וכתובת האתר מציגה שגיאת 404.

לדברי יוטיוב, פורנהאב הפרה את המדיניות שלה נגד קישורים לאתרים המארחים תוכן אסור בפלטפורמה: "לאחר בדיקה, סגרנו את ערוץ Pornhub Official בעקבות הפרות מרובות של הנחיות הקהילה שלנו", מסר דובר מטעם החברה. "אנו אוכפים את תנאי המדיניות שלנו באופן שווה עבור כולם, וערוצים שמפרים אותם באופן תדיר או עוסקים בתוכן שמפר אותם - יורדו".

PornHub. Depositphotos, אתר רשמי
לדברי יוטיוב, פורנהאב הפרה את המדיניות שלה נגד קישורים לאתרים המארחים תוכן אסור בפלטפורמה/אתר רשמי, Depositphotos

מנגד, מיינדגיק (MindGeek), החברה האם של MindGeek, "מכחישה בתוקף" את הטענות של יוטיוב שהאתר אפשר קישור ישיר לאתרי פורנו. "פורנהאב משמרת את אמצעי הבטיחות באינטרנט ומטפלת בזה תדיר כדי להבטיח שהם לא פוגעים באף אחת מהתקנות של יוטיוב", הצהיר דובר של החברה, והוסיף: "לצערנו, זו רק הדוגמה האחרונה לאפליה שמתקיימת נגד אלה שעובדים בתעשיית סרטי המין למבוגרים".

בחודש ספטמבר האחרון נחסם חשבון האינסטגרם של פורנהאב. החשבון, שהיה בעל 13 מיליון עוקבים ו-6,200 פוסטים, לא פרסם תכנים פורנוגרפיים כשלעצמם, אך כן עסק בעיקר בקידום של תכנים שכאלה המצויים באתר. הטענות נגד אתר הפורנו בשנים האחרונות, טוענות כי האתר סייע להפצת תכנים של פגיעה בקטינים, מה שהוביל להתפטרות המנכ"ל הקודם. ב-2020, חברות האשראי ויזה ומאסטרקארד חדלו מלעבד עסקאות חיוב לאתר, בשל "תוכן בלתי חוקי", לצד תביעות שהוגשו נגד גופי האשראי בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully