וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק: "אתפטר מתפקידי כמנכ"ל טוויטר כשאמצא מחליף"

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 19:56

אחרי שרוב משתמשי הרשת החברתית הכריעו כי מאסק צריך לעזוב את תפקיד המנכ"ל, הוא אישר בציוץ כי יתפטר מתפקידו

אילון מאסק והלוגו של טוויטר. רויטרס
אילון מאסק והלוגו של טוויטר/רויטרס

מנכ"ל טוויטר אילון מאסק מסר הלילה (רביעי) כי הוא יתפטר מהתפקיד, לאחר שימצא מחליף ראוי. "אני אתפטר מתפקידי כמנכ"ל ברגע שאמצא מישהו טיפש מספיק בשביל לקחת את העבודה הזו", כתב מאסק בטוויטר, "לאחר מכן, אני אנהל את צוותי התוכנה והשרתים בחברה". בסקר שערך בקרב גולשי טוויטר בתחילת השבוע, שאל אילון מאסק אם עליו לוותר על מנכ"לות הרשת החברתית. תוצאותיו הראו כי מתוך 17.5 מיליון ההצבעות, 57.5% מהמשיבים היו רוצים שיפרוש, בעוד 42.5% בלבד היו נגד הרעיון.

עדיין לא ברור מתי מאסק יעשה זאת, אך זאת אינה הפעם הראשונה שבה הוא מתייעץ עם המשתמשים על השינויים החברה. בימים הסמוכים לרכישת החברה, מאסק התחיל להפציץ ברעיונות: הוא שקל להחזיר את Vine, פרויקט הסרטונים הקצרים של טוויטר שכשל ושאל את משתמשי טוויטר אם זה רעיון טוב; תיכנן למכור את התג המאומת (ה-"וי הכחול") תמורת 8 דולר בחודש לכל מי שיחפוץ בכך - דבר שייצא לפועל. בנוסף, אחרי תוצאות סקר שתמכו ברעיון, הוא החזיר את חשבון הטוויטר של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ.

ביקורת רבה נמתחה על מאסק מאז שהציג לראשונה את רצונו לרכוש את הרשת החברתית. אחרי קרב משפטי, איש העסקים, שבבעלותו גם חברת טסלה, השיג את השליטה על טוויטר בתמורה ל-44 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully