וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 7 שנים: אפל צפויה לחסל את האייפון SE

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 16:26

אחרי הכישלון של דגם המיני, גם האייפון המוזל החדש של ענקית הטכנולוגיה לא מצליח לרשום מכירות גבוהות במיוחד, ובחברה שוקלים את עתידו של המכשיר

אייפון SE 2022. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון SE דגם 2022/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

תיפרד משוק הכניסה? לפי תחזית של האנליסט מינג-צ'י קואו, המסקר את אפל זה שנים וידוע בתחזיותיו המדויקות, ענקית הטכנולוגיה החליטה לדחות את ההכרזה על האייפון SE 4 עד לשנת 2024 לפחות, ואף צפויה לבטל אותו באופן מוחלט. זאת, בעקבות ביקוש נמוך לדגם ה-SE מהדור הנוכחי. לדברי האנליסט, דחיית ההכרזה על הדגם החדש תעזור לאפל להפחית "הוצאות מיותרות לפיתוח מוצרים חדשים".

אייפון SE הוא הדגם המוזל של מכשירי האייפון, שפותח על מנת להנגיש את חוויית המשתמש באייפון במחיר נמוך ואטרקטיבי יותר, עם מסך קטן יותר וכמה פשרות נוספות. הדגם האחרון בסדרה הושק במרץ 2022, והוא מגיע בעיצוב זהה לאייפון 8 (כמו האייפון SE 2) וכולל את המעבד של סדרת האייפון 13 - Apple A15 Bionic.

אייפון XR. אפל,
אייפון XR. יחזור כדגם חדש ומוזל?/אפל

לפי השמועות האחרונות, דגם האייפון SE 4, אם יוכרז, ישתמש בעיצוב של האייפון XR מ-2018 - ללא כפתור בית וללא שוליים, כך שהוא ייאמץ גם כן את חיישן זיהוי הפנים (Face ID). המסך צפוי להיות בגודל 6.1 אינץ' מסוג LCD, לצד מעבד A16 bionic וחיישן צילום בודד בחלקו האחורי.

כאמור, לאכזבת החברה, אחרי סגירת פס הייצור של דגם המיני, הדוחות שפורסמו מראים כי גם הביקושים לדגם ה-SE 3 ודגם האייפון 14 הבסיסי נמוכים מהצפוי. בנוסף, דגם האייפון 14 פלוס רשם את הכישלון הגדול ביותר, על אף (או דווקא בגלל) שהוא הושק מאוחר יותר מדגמי הפרו ודגם הבסיס. על פי הערכות, אפל הודיעה על צמצום הייצור של הדגמים המדוברים בשל הביקוש הנמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully