וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשתמשים לא נהרו: השקה צולעת למינוי הפרסומות של נטפליקס

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 19:44

הניסיון של ענקית הסטרימינג למשוך לקוחות חדשים באמצעות מינוי מוזל לא רושם הצלחה גדולה במיוחד. דובר מטעם החברה: "השכבה הנתמכת בפרסומות נמצאת בתחילת דרכה"

נטפליקס. GettyImages
נטפליקס/GettyImages

כחודשיים לאחר ההשקה, רק כ-9 אחוזים מהמנויים החדשים של נטפליקס בארה"ב בחודש שעבר בחרו בשכבת הסטרימינג החדשה הנתמכת בפרסומות, כך לפי דיווח של חברת ניתוח הנתונים אנטנה (Antenna). זאת, בהשוואה ל-15 מהנרשמים החדשים למינוי הפרסומות של HBO Max בחודש ההשקה ב-2021. התוכנית "Basic with Ads" (בסיסי עם מודעות) הושקה ב-3 בנובמבר במחיר של 6.99 דולר בחודש (כ-25 שקלים).

עד סוף נובמבר, 0.2 אחוזים ממנויי נטפליקס בארה"ב רשומים לתוכנית הנתמכת בפרסומות. הנתונים אינם מפתיעים, שכן באתר Digiday דווח כי נטפליקס החזירה כסף למפרסמים לאחר שלא עמדה בהבטחות צפייה בשיעור של עד 20 אחוזים. עם זאת, דובר מטעם נטפליקס טוען כי הניתוח של חברת המחקר אינו מדויק, ומסר לוול סטריט ג'ורנל: "השכבה הנתמכת בפרסומות נמצאת בתחילת דרכה ואנחנו מרוצים מההשקה ומהמעורבות, כמו גם מהלהיטות של מפרסמים לשתף פעולה עם נטפליקס".

וואלה! תתחברו/וואלה!

במינוי עם פרסומות הצופה רואה בין ארבע ל-5 דקות של פרסומים בשעה, באורך של 15 או 30 שניות לפרסומת. פשרה נוספת אפשר למצוא באיכות הצפייה - 720p בלבד (HD ולא Full HD). נכון לכתיבת שורות אלה, התוכנית זמינה ב-12 מדינות: אוסטרליה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, קוריאה, מקסיקו, ספרד, בריטניה וארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully