וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר טוב, נוח, ובעיקר - מנקה את עצמו: כך נטשנו את הסמרטוט והתאהבנו בשואב

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 10:30

תחזוקת שואבי האבק והצורך לנקות אותם לאחר כל שימוש היו עבורנו מסורבלים ומתישים וגרמו לנו להרגיש שאנחנו עובדים בשבילם ולא ההיפך. מצאנו את עצמנו פעם אחר פעם מעדיפים את הסמרטוט על פני שימוש בשואב. אלא שאז הגיע שואב אבק F100 מבית ILIFE ושינה (כמעט) הכול

שואב אבק F100 מבית iLife. וואלה! טכנולוגיה
F100 מבית ILIFE/וואלה! טכנולוגיה

בשנים האחרונות הציפו את שוק שואבי האבק מאות דגמים חדשים של שואבים ועזרים לניקיון הבית - חלקם טובים יותר, חלקם פחות. הדור החדש של שואבי האבק מתוחכם: ללא חוטי חשמל, קלים, ניידים, חזקים, מעוצבים, חלקם ללא שטיפה וחלקם משלבים גם אופציה לניקוי רטוב עם שימוש במים. משימת ניקיון הבית הפכה להיות קלה יותר וכל שוקו או קורנפלקס שנשפכים לרצפה בארוחת הבוקר מועלמים תוך דקות ספורות.

כאדם הנשוי לחובבת ניקיון מושבעת, ניסינו בבית סוגים שונים ומגוונים של שואבים, בתקווה למצוא את האחד שיגרום לבית עמוס הילדים להיות תמיד נקי ומצוחצח אבל למרבה הצער כל המכשירים בהם התנסינו עד היום ננטשו אחר כבוד לאחר כמה חודשים לא משום שהם לא ניקו טוב או לא היו נוחים לשימוש אלא בגלל בעיה עיקרית ומטרידה: תחזוקת המכשירים והצורך לנקות אותם לאחר כל שימוש היו מסורבלים ומתישים וגרמו לנו להרגיש שאנחנו עובדים בשבילם ולא ההיפך. מצאנו את עצמנו פעם אחרי פעם מוותרים מראש על שימוש בשואב האבק ופשוט מעדיפים את האופציה הוותיקה של סמרטוט, מים וסבון.

אלא שבאחרונה קיבלנו להתנסות בשואב האלחוטי F100 מבית ILIFE, שהוא גם רטוב וגם יבש. האמת? התאהבנו.

לשואב יש פונקציה של ניקוי עצמי שמבחינתנו שדרגה את חווית השימוש לחלוטין והסירה מאיתנו את האחריות המעיקה של לנקות אחרי הניקוי. לשואב יש כפתור ניקוי אוטומטי שלחיצה אחת עליו מנקה את רולר המבשרת והצינורות. זה מקל בצורה דרמטית על השימוש בשואב והופך אותו לנוח ויעיל. הדבר היחיד שצריך לעשות הוא לנקות את מיכל המים המלוכלכים. לצד היתרון המשמעותי הזה אפשר למנות יתרונות נוספים שגרמו לנו להמשיך ולהשתמש בו מדי יום: ראשית, הוא נראה יפה. הוא מעוצב בקווים יפים ונקיים ואפשר להניח אותו בסלון או במקום בולט אחר בבית בלי שהוא יפגום בנראות הכללית. הוא משתלב כרהיט ולא כמכשיר שצריך להסתיר אותו בחלל סגור.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ILIFE F100. יחצ,
לשואב יש כפתור ניקוי אוטומטי שלחיצה אחת עליו מנקה את רולר המבשרת והצינורות/יחצ

שנית, השימוש בו חלק ויעיל. עוצמת היניקה היא טובה ומצליחה להתגבר על לכלוכים קשים, בין אם מדובר באבק ובין אם מדובר בלכלוך שמצריך שימוש במים. השימוש בו נוח מאוד - ידית האחיזה בגובה הנכון ובצורה הנכונה, אפשר גם להעמיד אותו באמצע השימוש ללא צורך להחזיר אותו לעמדת העגינה. זה יתרון קטן אמנם, אך משמעותי למי שמשתמש הרבה בשואב. לצד כל אלו, המכשיר שקט יחסית, גם במצב טורבו. זה הופך את השימוש בו לנעים יותר. ההוראות הקוליות מסייעות להבין את השלבים ומתזכרות לגבי תהליך הניקוי העצמי, ריקון המים המלוכלכים והוספת מים נקיים במקרה הצורך. עם זאת, לאחר שתלמדו את השואב - עדיף לכבות את ההוראות הקוליות (הרועשות מעט).

טווח התנועה של השואב רחב וגמיש והוא מצליח להגיע בקלות גם לפינות סרבניות בבית. התנסינו בשאיבה של כל הבית ולמדנו שגם שטיחים הוא שואב בצורה מצוינת. מצאנו גם ששפריץ קטן של מים מאוורר את השטיח וגורם לו להיראות רענן וחדש. זמן העבודה של המכשיר ללא טעינה גם משביע רצון ולא נתקלנו עדיין בשימוש שנעצר בגלל בטרייה שנגמרה. המחיר שלו - 999 שקלים - הוא מחיר הגון שמעניק תמורה מצוינת לכסף.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully