וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: אייפונים ברחבי העולם החלו לסבול מבעיה מוזרה במסך

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 19:41

משתמשים מדווחים על תקלה מוזרה שמופיעה על מסכי המכשיר החדש והיקר של אפל - פסים ירוקים וצהובים בעת אתחול. בשירות התמיכה של החברה אומרים: "הבעיה אינה תוצאה של פגם בחומרה של האייפון"

אייפון 14 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 14 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בימים האחרונים החלו להופיע בפורומי התמיכה של MacRumors ושל Reddit תלונות רבות של משתמשי אפל על בעיה מוזרה שהחלה להופיע במכשירים - בעיקר מסוג אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס. על פי הפרסומים, בעת אתחול (כיבוי והדלקה) מופיעים על המסך פסים ירוקים וצהובים שנעלמים לאחר מספר שניות. עדויות אחרות מספרות כי אותם קווים מהבהבים ומרצדים.

ומה אומרים באפל? בפניות שנעשו לשירות התמיכה של החברה נמסר כי הבעיה אינה תוצאה של פגם בחומרה של האייפון אלא באג בעדכון מערכת ההפעלה iOS 16. משתמשים ב-Reddit מספרים כי הבעיה החלה להופיע לאחר עדכון iOS 16.2, על אף שחלק אחר מדווחים כי הבעיה קיימת כבר בגרסאות ישנות יותר של iOS 16.

פסים ירוקים במסך של האייפון. u/1LastOutlaw / Infernoqt,
תופעה: פסים ירוקים וצהובים במסך של האייפון/u/1LastOutlaw / Infernoqt

בינתיים, אפל בוחנת כעת את iOS 16.3 עם מפתחים ובודקי בטא ציבוריים, אך העדכון צפוי לצאת רק בתחילת השנה הבאה. הגרסה האחרונה של ‌iOS 16‌ היא iOS 16.2, שכללה מספר תכונות חדשות, כולל Apple Music Sing, עדכון לאפליקציית המפות בישראל ועדכון במסך הנעילה בדגמי אייפון 14 פרו.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully