וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שאפל לא הצליחה: טסלה השיקה מטען אלחוטי ב-300 דולר

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 10:02

משטח הטעינה של החברה יכול לטעון שלושה מכשירים באופן אלחוטי בלי לשחק משחקי ניחושים. ב-2017 אפל הכריזה על מוצר דומה, ושנתיים לאחר מכן היא ביטלה אותו בגלל שהוא לא עמד "בסטנדרטים הגבוהים" של החברה

המטען האלחוטי של טסלה. טסלה,
המטען האלחוטי של טסלה/טסלה

ענקית הרכבים החשמליים טסלה הכריזה בסוף השבוע על מוצר שאפל ניסתה לייצר ולא הצליחה - משטח טעינה אלחוטי שיכול להטעין שלושה מכשירים בו-זמנית בהספק 15 וואט כל אחד ויאפשר לכם פשוט להניח את המכשיר, בלי משחק ניחושים בניסיון למצוא את המיקום המדויק. זאת, בזכות לא פחות מ-30 סלילי טעינה בתקן Qi, שמוקמו בצורה חכמה לאורך ולורחב.

בטסלה מספרים כי העיצוב של המטען, שיעלה לכם 300 דולר, נוצר בהשראת הטנדר החשמלי שלה - Cybertruck (סייברטראק). "העיצוב המלוטש שלו מורכב ממארז אלומיניום, חיפוי אלקנטרה מובחר (סוג של בד) ומעמד מגנטי ניתן להסרה המאפשר להניח את המטען בצורה שטוחה או בזווית לצפייה טובה יותר", מסרו בטסלה, והוסיפו: "עוד המטען כולל טכנולוגיית FreePower(R), אשר טוענת את המכשירים התומכים ב-Qi, כגון טלפונים או אוזניות, כאשר הם ממקומים בכל מקום על פני השטח ללא יישור מדויק".

המטען האלחוטי של טסלה. טסלה,
כולל לא פחות מ-30 סלילי טעינה בתקן Qi. המטען של טסלה/טסלה

כזכור, בספטמבר 2017, עם ההכרזה על אייפון X, אפל הכריזה על המטען האלחוטי שלה, AirPower, שהבטיח טכנלוגיה דומה - ושנתיים לאחר מכן ביטלה אותו בגלל בעיות טכניות בהן נתקלה. "אחרי מאמצים רבים, הגענו למסקנה ש-AirPower לא יעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלנו ולכן ביטלנו את המוצר", מסרו באפל באותה העת.

עם זאת, המטען החדש של טסלה לא דומה ל-AirPower של אפל באופן מלא, שכן הוא יכול לטעון אייפונים ואיירפודס בלבד, אך לא יכול לטעון את ה-Apple Watch בשל הגבלה לתקן Qi בלבד. בנוסף, קיימים מוצרים דומים אחרים בשוק שמספקים מהירות טעינה גבוהה יותר מ-15 וואט.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully