וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לאוזן, עם מודעות מלאה לסביבה: האוזניות האלחוטיות האלו מובילות למהפכה?

בשיתוף בנדא מגנטיק

9.1.2023 / 12:33

האוזניות של חברת Shokz פועלות באמצעות טכנולוגיית העצם ומאפשרות להאזין למוזיקה בסטריאו, מבלי לחסום את האוזניים לרעשים חיצוניים ולהתנתק מהסביבה. איך הטכנולוגיה עובדת ואילו דגמים קיימים בישראל? הפרטים בפנים

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2021, למעלה מ-2,500 בני אדם נפגעו בתאונות דרכים שבהן היו מעורבים אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים - עלייה של עשרות אחוזים לעומת שנת 2020. אלפי התאונות שקורות בכל שנה נגרמות מסיבות שונות, וביניהן גם חוסר מודעות לסביבה וריכוז של הרוכבים, שלעתים רוכבים עם אוזניות - אף על פי שהדבר אסור על פי חוק. במטרה למזער את הפגיעות והתאונות שנגרמות בשל חוסר מודעות של רוכבים עם אוזניות לסביבה, השיקו בחברה המובילה Shokz אוזניות בטכנולוגיה מתקדמת - טכנולוגיית העצם (Bone Conduction), המאפשרת להאזין למוזיקה באיכות גבוהה מבלי לפגוע בקשר עם הסביבה.

אוזניות OpenMove של Shokz. יח"צ,
אוזניות OpenMove של Shokz/יח"צ

איך הטכנולוגיה עובדת?

בני האדם שומעים צלילים באמצעות עור התוף, שיודע להמיר את גלי הקול לרעידות, שעוברות לאוזן הפנימית. אוזניות בטכנולוגיית העצם מעבירות את אותן רעידות ישירות לאוזן הפנימית ולמעשה "מוותרות" על שימוש בעור התוף. המשמעות היא שניתן להאזין למוזיקה בסטריאו, מבלי לחסום את האוזניים לרעשים חיצוניים ולהתנתק מהסביבה.

נוחות ועיצוב

האוזניות של Shokz, שמיובאות לישראל על ידי חברת בנדא מגנטיק, מיועדות בעיקר לפעילות ספורטיבית, כמו רכיבה על אופניים או ריצה, ומתאימות בעיקר לאנשים שמחפשים יציבות לזמן ממושך, סאונד איכותי ואפשרות להיות מודעים לסביבה בכל רגע נתון. הן קלות מאוד, גמישות וניתן להתאימן בצורה מושלמת לראש. ניתן למצוא מספר דגמים של האוזניות האלחוטיות המתקדמות, כשבכולם טכנולוגיית סאונד חדשנית וסוללה חזקה.

אוזניות OpenRun של Shokz. יח"צ,
אוזניות OpenRun של Shokz/יח"צ
אוזניות OpenRun של Shokz. יח"צ,
אוזניות OpenRun של Shokz/יח"צ

הדגמים המובילים

Openrun Pro Shokz: אוזניות פרימיום נוחות במיוחד עם טכנולוגיית הולכת עצם דור 9, כולל איכות צליל מעולה, בס משופר וסוללה חזקה המאפשרת 10 שעות האזנה למוזיקה וטעינה מהירה. הן עמידות למים בתקן IP55, לאבק, לזיעה, ניתן להשתמש בהן בכל תנאי מזג אוויר והמיקרופון המובנה חוסם רעשים דו כיווני. האוזניות קטנות ב-20% מדגמים קודמים להתאמה טובה ונוחה יותר, תוך שמירה על עיצוב האוזן החשופה.

אוזניות OpenRun של Shokz. יח"צ,
אוזניות OpenRun של Shokz/יח"צ
אוזניות OpenComm של Shokz. יח"צ,
אוזניות OpenComm של Shokz/יח"צ

Openrun Shokz: טכנולוגיית אוזניות ספורט מהדור השמיני, קלות במיוחד ועמידות למים עם חיי סוללה של 8 שעות. האוזניות מופעלות על ידי הולכת עצם בטכנולוגיית הדור השמיני המוגן בפטנט, Bluetooth 5.1 ו-PremiumPitch™ 2.0+, OpenRun המספק צליל ברור, עוצמת קול חזקה ובס עשיר.

Openmove Shokz: אוזניות אלחוטיות שתוכננו בקפידה כדי שיתאימו לסגנון חיים מגוון, בין אם מדובר בביצוע שיחות והאזנה למוזיקה ובין אם מדובר בשימוש לפעילות ספורטיבית. ה-OPENMOVE SHOKZ קלות משקל (29 גרם בלבד) ובעלות חיי סוללה של 6 שעות.

אוזניות OpenMove של Shokz. יח"צ,
אוזניות OpenMove של Shokz/יח"צ

Opencomm Shokz: אוזניית ה-Bluetooth הראשונה של SHOKZ המיועדת לעסקים, עם מיקרופון וטכנולוגיית הולכת עצם מתקדמת. האוזנייה כוללת עיצוב נוח השומר על האפרכסת חשופה ובכך מונע את הניתוק מהסביבה, מה שמאפשר להישאר מחוברים בכל זמן, בין אם אתם בנסיעה, במשרד או בכל מקום. בעזרת האוזניות ניתן לבצע שיחות ללא הפרעות, זאת הודות ל מיקרופון מבטל רעשים DSP.

Openswim Shokz: אוזניות המותאמות לשחיה, המשמשות להאזנה למוזיקה הן בתוך המים והן מחוצה להם. הן כוללות 4GB של אחסון קבצי MP3, כך שניתן להתאמן בחופשיות ללא צורך בחיבור לחוטים או מכשירים נוספים. חיי הסוללה 8 שעות וניתן להרכיב אותם גם עם כובע ים.

כל האוזניות של חברת SHOKZ מגיעות באריזה מהודרת, הכוללת, מלבד אוזניות, גם הוראות מפורטות, כבל טעינה מגנטי ונרתיק יוקרתי.

לפרטים נוספים על האוזניות ורכישה>>

בשיתוף בנדא מגנטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully