וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מפתח, עם אפליקציה: המנעול החכם החדש של Yale ישראל

™LINUS מאפשר לנעול ולפתוח את הדלת באופן אוטומטי ללא מפתח. מופעל על ידי יישומון (אפליקציה) למכשיר נייד חכם. המנעול מאפשר כניסה באמצעות קודן ומעקב אחרי פעילות ויומן אירועים, שיתוף הרשאות קבועות או זמניות עם אנשים מכל מקום בעולם. וכמה זה יעלה?

מנעול ייל מולטילוק. יחצ,
המנעול של Yale ישראל/יחצ

Yale ישראל משיקה בימים אלו דור חדש בתחום מנעולים החכמים - מנעול חכם ™ LINUS. המנעול מאפשר למשתמש לנעול ולפתוח את הדלת ללא מפתח ומופעל על ידי יישומון (אפליקציה) Yale Access למכשיר נייד חכם. המנעול מאפשר כניסה באמצעות קודן ומעקב אחרי פעילות ויומן אירועים, שיתוף הרשאות קבועות או זמניות עם אנשים שסומכים עליהם מכל מקום בעולם באמצעות האפליקציה.

פונקציית הפתיחה האוטומטית תיכנס לפעולה כשתחזרו הביתה ותגיעו לדלת שלכם, תפתח אותה באופן אוטומטי הודות לגידור גיאוגרפי, ותאפשר כניסה ללא הצורך במפתח. אפליקציית Yale Access לניידמאפשרת למשתמשים לגשת ולשלוט במנעול החכם שלהם מרחוק בלחיצת כפתור אחת במכשיר הנייד שלהם על ידי חיבור למגשר האינטרנט של Yale. המשתמשים ייהנו גם מאינטגרציות עם עוזרים קוליים כמו ה-HomeKit של אפל, בעוד שהוספת מגשר האינטרנט של Yale תאפשר אינטגרציות עם Alexa של אמזון ועם Google Assistant, כמו גם עם פלטפורמות בתים חכמים מובילות.

המנעול החכם ™LINUS , המעוצב בגימור מתכת מוברשת או שחור קלאסי, זכה להכרה בזכות העיצוב הקלאסי, החדיש והחכם והחומרים הטובים מסוגם ממנו הוא עשוי, בטקס פרסי Red Dot היוקרתיים, פרסי עיצוב המוצר האירופיים ופרסי הסביבה ב-CES לאס וגאס.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,140 שקל (כולל מע"מ) כולל החלפת צילינדר, קודן, מגשר אינטרנט והתקנה.

  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully