וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון ל-Waze שם סוף לקול הבלהות שהפחיד משתמשים

עודכן לאחרונה: 27.12.2022 / 9:08

משתמשי אפליקציית הניווט מתלוננים כי אחד מקולות ההנחיה באנגלית בשם "ג'יין", מפתחת לעתים מצב רוח משונה, ופולטת הוראות בקול מפחיד. עדכון מגוגל שם קץ לבהלת המשתמשים ולבאג המוזר

וויז. ShutterStock
וויז/ShutterStock

משתמשי אפליקציית הניווט Waze (וויז) ב-Reddit טוענים לאחרונה שאחד מקולות הדרכת הניווט, "ג'יין", משנה לפתע את מצב רוחה, ולעתים פולטת הוראות בטון מפחיד - ואז חוזרת לטון ברירת המחדל. לטענת אחד המשתמשים, זה קורה בעיקר באייפון וב-CarPlay של אפל. משתמש אחר אומר שהקול המטריד הבהיל את אשתו. לא התקבלו תלונות על ה-"קולות" האחרים של וויז, אולם אחד המגיבים לדיווח של PhoneArena, טוען שהדבר קורה עם קולות הנחיה נוספים, ולא רק אצל אפל.

וויז. ShutterStock
משנה לפתע את מצב רוחה, ולעתים פולטת הוראות בטון מפחיד./ShutterStock

אבל גוגל (שלאחרונה איחדה את וויז עם צוותי המפות הגלובליים שלה), מיהרה לתקן את הבאג המוזר שגרם למשתמשים להחסיר פעימה. בעדכון 4.90 לאייפון, ניכר שאחד המתכנתים עבד עם "ג'יין" לשיפור מצב רוחה - כך שהקול לא יישמע מפחיד לפתע.

כדי לבדוק האם וויז שלכם מעודכן, פתחו את הגדרות (סמל גלגל השיניים), גללו למטה עד "אודות", ושם תוכלו לראות את מספר הגירסה בראש העמוד. אם אתם על גירסה 4.90 ומעלה, אין דאגה ש-"ג'יין" תבהיל אתכם לחינם.

  • עוד באותו נושא:
  • וויז
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully