וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט? חשוב שתהיו מודע לכל ההטבות המגיעות לך

מוגש מטעם AIG

עודכן לאחרונה: 27.12.2022 / 11:13

יוקר המחיה גבוה וסטודנטים רבים שבקושי מוצאים זמן פנוי לעבודה, מוצאים את עצמם מתקשים לעמוד בהוצאות הכלכליות השוטפות - שכר לימוד, דיור, נסיעות ומחייה

אישה צעירה עם לפטופ. pexels,
אישה צעירה עם לפטופ/pexels

אז כמובן, שחשוב שכל סטודנט יהיה מודע לאופציה להגשת בקשות למלגות - אשר יכולות להסתכם בסכומי כסף גבוהים ולהקל במידה רבה על ההוצאות הכספיות השוטפות.

מעבר לכך, סטודנטים גם זכאים ללא מעט הטבות שונות כאשר היכרות עם אותן ההטבות יכולה גם היא לסייע לחסוך במידה רבה בהוצאות הכספיות.

אז אם גם אתם סטודנטים להלן חלק מההטבות המרכזיות שמגיעות לכם ושחשוב שתהיו מודעים לכך:

הנחות בעמלות הבנקים

אם התחלתם לימודים אקדמאיים ההמלצה היא לעדכן את הבנק ולמעשה לשנות את החשבון לחשבון סטודנט - או לפתוח חשבון חדש שכזה. חשבון סטודנט מקנה הנחות בעמלות השונות. מעבר לכך, ניתן לקבל גם כרטיסי אשראי המיועדים באופן פרטני לסטודנטים וליהנות מפטור מדמי כרטיס ובמקרים רבים גם מעמלות נמוכות יותר.

הנחות בחברות הסלולר והאינטרנט

לא מעט מחברות הסלולר מציעות מסלולים ייעודיים עבור סטודנטים המוצעים במחירים מוזלים.

ההמלצה היא כמובן לבדוק אלו מחברות הסלולר אכן מציעות מסלולים שכאלו ומה גבוה ההוזלה ממנה הסטודנטים יכולים ליהנות.

הנחות על ביטוחי רכב

יש לא מעט חברות ביטוח אשר מציעות הנחות על ביטוחי רכב עבור סטודנטים אשר עומדים בתנאים מסוימים.

כמובן, שחשוב לבדוק מהם התנאים בהם צריך לעמוד על מנת לזכות באותה ההוזלה והאם היא אכן משתלמת ומתאימה.

הנחות בתחבורה הציבורית

בתחבורה הציבורית סטודנטים יכולים להיות זכאים להנחות אשר מגיעות לעד כחמישים אחוז ממחיר הכרטיסים הרגיל. כמובן, שכדאי לבדוק כיצד ניתן ליהנות מאותן הנחות ובאלו תנאים - במקרים רבים התנאי לקבלת ההנחה היא רק בתוכנית של חופשי חודשי.

הנחה בארנונה

לא מעט מהרשויות המקומיות הולכות לקראת הסטודנטים ומציעות הנחות בארנונה - ישנם גם מקרים בהם גובה ההנחה אשר מתחיל לרוב ב-20 אחוז יכול להגיע גם עד ל-80 אחוז (בהתאמה לגובה ההכנסה של הסטודנט).

כמובן, שכדאי לבדוק אם זה תופס גם ברשות המקומית הרלוונטית אליה אתם משתייכים ובמידת הצורך, להגיש את כל הטפסים אשר יקנו לכם את ההנחה המגיעה.

תרבות ובילויים

באופן כללי יש לא מעט בתי עסק אשר מציעים הנחות והטבות לסטודנטים - כאשר רבים מאותם בתי עסק משתייכים לעולם התרבות והבילויים: בתי קולנוע, מועדוני הופעות ואפילו מסעדות.

מהסיבה הזאת, סטודנטים אשר רוצים לצאת לבלות ההמלצה היא לבדוק אלו מקומות מציעים כאלו הנחות ולשקול יציאה למקומות אלו.

הטבות בקמפוס

רוב מוסדות הלימוד האקדמאיים מאפשרים הוצאות כרטיס סטודנט אשר מקנה גם הטבות והנחות שונות ברחבי הקמפוס - הנחות בחנות לציוד משרד, הנחות בקפיטריה, הנחות בצילומים וכיוצא בזה.. כדאי לבדוק גם את האפשרות הזאת וכמובן, אלו הנחות שונות היא טומנת בחובה.

טיפ - לבדוק תמיד אם מגיעה הנחה

יש לא מעט בתי עסק וגופים שונים אשר מציעים הנחות והטבות לסטודנטים - אבל הם לא תמיד מפרסמים את העובדה הזאת. לכן, מהסיבה הזאת לא משנה מה אתם קונים ואיפה או איזה שירות אתם צורכים, תשאלו תמיד אם יש הנחה לסטודנטים - בלא מעט מקרים אתם עתידים לגלות שאתם זכאים להנחה.

בכדי שבמקרה ומגיעה הנחה תוכלו להבטיח שגם תקבלו אותה, קיימת חשיבות גבוהה להצטייד מראש בכרטיס סטודנט בתוקף אשר כולל תמונה ואת כל הפרטים האישיים של הסטודנט - כרטיס זה מהווה למעשה סוג של אסמכתא על כך שהאדם אשר מחזיק בו הינו סטודנט מהמניין.

מוגש מטעם AIG
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully