וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרו לי שזו בעיה שלי": משתמשים מתלוננים על שברים בסמארטפון הדגל של גוגל

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 11:24

"ברור שזה פגם בייצור": סמארטפון הדגל החדש והמתקדם של גוגל נמצא בחנויות ברחבי העולם פחות משלושה חודשים, וכבר מגיעים דיווחים שכיסוי המצלמות מתנפץ בעצמו

גוגל פיקסל 7 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פיקסל 7 פרו של גוגל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לא רק אצל אפל וסמסונג זה קורה: כשלושה חודשים לאחר ההשקה, מספר משתמשים בחו"ל מדווחים על בעיה בסמארטפון הדגל החדש של גוגל, הפיקסל 7. על פי התלונות, בחלק מהמכשירים, כיסוי העדשות במערך הצילום האחורי נשבר ללא סיבה נראית לעין בזמן שהמכשיר עצמו היה בכיס או בתיק.

משתמש טוויטר המכונה CSThrowaway@ פרסם צילום של המכשיר, ובו ניתן לראות את כיסוי עדשת המצלמה האחורית מנופצת. לדבריו, בגוגל הגיבו לפנייתו בהטלת האשמה עליו. "המכשיר אצלי פחות מחודש. אמרו לי שזו בעיה שלי. זו באמת בקרת האיכות של גוגל? ברור שזה פגם בייצור, ואני יודע שאני לא היחיד. בבקשה, תתקנו את זה גוגל", נכתב בציוץ.

במקביל, דיווח דומה מגיע משתמש אחר בפורום Reddit (רדיט), שהופתע לגלות סדק במצלמה כאשר הוציא את המכשיר מהכיס של המעיל. כדאי לציין שזו לא הפעם הראשונה שמגיעים תלונות ממשתמשים על סמארטפון הדגל של החברה, ובחודש שעבר מצא בעלים של המכשיר אבק בתוך מצלמת הסלפי של דגם הפיקסל 7 פרו. בינתיים, גוגל עדיין לא סיפקה התייחסות רשמית לדיווחים הללו.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully