וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל מראה דיגיטלית: איך מייצרים חווית ביוטי בעזרת שירותים טכנולוגיים מתקדמים?

בשיתוף לוריאל

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 15:28

קבוצת הביוטי והטיפוח לוריאל השיקה את המתחם הווירטואלי הראשון בישראל: "חוויה שנותנת ערך". אילו כלי ביוטי-טק קיימים במתחם החדש ומה עשו שם מגי אזרזר, לירן כוהנר, דנה זרמון ויובל כספית?

זירת כנס הביוטי-טק של לוריאל. יח"צ,
זירת כנס הביוטי-טק של לוריאל/יח"צ

בכנס וירטואלי שנערך, לראשונה בתעשיית הביוטי בישראל, בפלטפורמת המטאוורס, השיקה השבוע קבוצת הביוטי הגדולה בעולם לוריאל ישראל את L'Oréal Beauty Tech Zone - המתחם הווירטואלי הראשון בישראל שמאפשר לצרכניות להתנסות בכלי ביוטי-טק שייתנו להן ערך בהתאמה פרסונלית של שגרת הטיפוח שלהן.

זירת כנס הביוטי-טק של לוריאל. יח"צ,
זירת כנס הביוטי-טק של לוריאל/יח"צ

מתחם הביוטי-טק, אליו ניתן להכנס בקישור הזה, בנוי מ-4 אזורים שונים, בכל אחד כלים טכנולוגיים יעודיים: מתחם להתאמה מדויקת של גוון המייק-אפ, מתחם להתאמה פרסונלית של צבע השיער, מתחם לאבחון מתקדם של העור, וגם מתחם מיוחד, בו ניתן להיחשף לטכנולוגיות ירוקות שתורמות לאיכות הסביבה (דוגמת חסכן המים למספרות, טכנולוגית מילוי מחדש לבישום החוסכות באריזות ועוד).

"שילוב טכנולוגיות בעולם הביוטי מטרתו לייצר חוויית ביוטי עבור הצרכניות", אומרת ליאת אוליאל, סמנכ"לית הדיגיטל בלוריאל ישראל. "לוריאל היא מובילה עולמית בכל הנוגע לחדשנות מוצרית, וכעת אנחנו רוצים להיות מובילים גם בכל הקשור לחווית ביוטי עם כלים דיגיטליים חדשים כמו כלי לאבחון העור או מראה וירטואלית. זו חוויה שנותנת ערך גם בנקודת המכירה אבל גם באונליין, כי חלק גדול מצריכת ביוטי נעשות כיום באונליין".

זירת כנס הביוטי-טק של לוריאל. יח"צ,
זירת כנס הביוטי-טק של לוריאל/יח"צ

"דמיינו לכם אישה, שמתלבשת לאירוע ערב ולובשת שמלה אדומה, ורוצה להתאים לעצמה את גוון הליפסטיק שתואם לשמלה. או אשה אחרת, שרוצה לגוון את צבע השיער אך רוצה לראות איך זה ייראה עליה לפני הצביעה עצמה, או שתרצה להתאים לעצמה שגרת טיפוח עור שתתאים בדיוק למאפייני העור שלה. כלי הביוטי-טק של לוריאל מאפשרים לה בדיוק את זה. הזמנו את המשפיעניות ומובילות דעת הקהל הכי חזקות בישראל כמו לירן כוהנר, מגי אזרזר, דנה זרמון, יובל כספית ודקל ורד - ליצור לעצמן אווטאריות ולהתנסות במתחם ובכלי הביוטי-טק השונים במטרה להנגיש לצרכניות שלנו את כלי הביוטי טק כדי שיתנסו בהם ויקבלו ערך אמיתי. ניסינו לחשוב על הדרך החדשנית ביותר להנגיש את הכלים והחלטנו לבנות מרחב וירטואלי שבו נשים יכולות להתנסות בכלים האלו." אומרת דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת ומשפיענים. "הודות לטכנולוגיה, אנחנו מביאים בשורה גם בתחום הקיימות ע"י שימוש מופחת במשאבי הטבע והעלאת מודעות צרכנים לשגרת ביוטי ירוקה יותר", מוסיפה דניאלה.

"חדשנות לא יכולה לבוא רק מתוך החברה,אנו חייבים להביא את החדשנות גם מבחוץ ולכן יש לנו מספר מרכזי חדשנות בכל העולם בהם פועלים סקאוטרים, כמו גם שתופי פעולה עם סטארט אפים שונים. טכנולוגיות מתקדמות בעולם הביוטי הן מנוע הצמיחה של תעשיית היופי ואנו מקדמים ביוטי-טק מבוסס AI (בינה מלאכותית) במטרה ליצור ערך לצרכניות ולצרכנים על ידי הנגשת חווית ביוטי חדשנית, מדויקת ומותאמת אישית", מוסיפה ליאת.

בשיתוף לוריאל
  • עוד באותו נושא:
  • לוריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully