וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק תסביר לכם למה היא מציגה לכם את הסרטונים שאתם רואים

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 12:10

הרשת החברתית הסינית משיקה פונקציה חדשה שתסביר למשתמשים מדוע הם רואים סרטון ספציפי בפיד שלהם. כך זה יעבוד

טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק/ShutterStock

כולנו יודעים שהרשתות החברתיות מתאימות לנו פוסטים לפי תחומי העניין הספציפיים שלנו כדי לחשוף בפנינו תוכן ממכר. הבוקר (רביעי) טיקטוק השיקה פונקציה חדשה שתסביר למשתמשים מדוע הם רואים סרטון ספציפי בפיד שלהם - בצורה מאוד מפורטת. העדכון החדש יתחיל להתגלגל למשתמשים בישראל בשבועות הקרובים.

האלגוריתם של הרשת החברתית הסינית עובד כך שהתכנים המוצגים בפיד של כל אחד מהמשתמשים מדורגים באמצעות שילוב גורמים המתבססים על פעילות המשתמש באפליקציה, תוך התחשבות בנושאים אותם הוא ציין שאינו מעוניין לצרוך אותם.

"פיצ'ר זה הוא אפיק אחד מני רבים בהם טיקטוק פועלת כדי להביא שקיפות לקהילת היוצרים, והוא כחלק ממספר צעדים שננקטו למען מטרה זו, לדוגמה, טיקטוק מפרסמת הנחיות לגבי קטגוריות תוכן שאינן זכאיות להמלצות, כלים שיעזרו להתאים אישית המלצות ומשאבים חינוכיים שמסבירים כיצד פועלות המלצות התוכן בפלטפורמה", נכתב בהודעה מטעם טיקטוק. לדברי החברה, בכוונתה להרחיב את הפיצ'ר אף יותר בזמן הקרוב, כדי לספק יותר פירוט ושקיפות באשר להמלצות התוכן באפליקציה.

כך הוא יעבוד:

  • לחיצה על 'שיתוף' בעמוד ה'פור-יו'
  • לחיצה על סמל סימן השאלה שנקרא "Why this video"
  • קבלת פירוט של הסיבות להצגת הסרטון

מערכת ההמלצות של טיקטוק מופעלת על ידי מודלים טכניים, ובפירוט אודות הסרטון יוצגו סיבות כמו אינטראקציות משתמש (תוכן שהמשתמש צופה בו, תוכן שסומן בלייק, תוכן ששותף על ידי המשתמש, תגובה של המשתמש או חיפוש בתוך האפליקציה); חשבונות שהמשתמש עוקב אחריהם או חשבונות המוצעים עבורו; תוכן שפורסם לאחרונה באזור של המשתמש ותוכן פופולרי באזור של המשתמש.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully