וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השלכות מסוכנות": יבואנית סמסונג במהלך נגד שוק הסוללות המזויפות

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 21:07

סאני תקשורת יוצאת במבצע לגילוי סוללות מזויפות, מסוכנות או פגומות על ידי אריזות תקן יצרן וברקוד שבעת סריקת מספר הסוללה, מספק אינפורמציה מלאה לצרכן על תקינות הסוללה. כך זה יעבוד

סוללה של סמסונג. ShutterStock
סוללה של סמסונג/ShutterStock

ככל שהיקף המכשירים החשמליים גדל, יותר ויותר סוללות מתפוצצות עקב שימוש לא תקין, ומביאות להרס ברכוש במקרה הטוב, ופגיעה פיזית במקרה הרע. מניע עיקרי לכך, הוא העובדה שעד היום בעת הגעתנו להחליף סוללה במעבדות השונות בישראל, לא יכולנו לדעת בוודאות אם מדובר בסוללה תקינה, או שמא משומשת או פגומה. כעת, סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של סמסונג, מודיעה על מהלך ראשון מסוגו.

בחברה הודיעו כי החל מהשבוע הבא יפרסו במאות מעבדות שונות ברחבי הארץ מאות אלפי אריזות עם תו מקוריות יצרן של סמסונג לכל מגוון דגמי המותג בארץ. האריזות יכללו תעודת מקוריות וקישור ממוחשב שיעזור לוודא שאכן המוצר חדש ובאחריות, וכך למעשה, היא תוכל להבטיח כי כל מחזיק מכשיר סמסונג שיופקד להחלפת סוללה במעבדות ברחבי הארץ, יוכל קבל סוללה מקורית.

"אנחנו מבינים שיש כאן שוק שעד כה הצרכנים חוו בו חוסר ודאות מוחלט". ציין רועי פדידה, סמנכ"ל המכירות של סאני תקשורת והוסיף "המהלך שלנו יהפוך את שירות החלפת הסוללות לתהליך פשוט ובטוח, שבו יתאפשר לצרכן בפעם הראשונה לדעת באופן וודאי, כי בידו סוללה תקינה ומקורית, המלווה באחריות יצרן". עוד מוסיף פדידה: "במטרה לספק ביטחון ללקוח, כל התהליך יבוצע בשקיפות מולו" אומר פדידה ומסביר, "הטכנאי יפתח את האריזה כשהוא מול הלקוח, שיראה באופן וודאי, כי הוא קיבל סוללה תקינה".

חנות סמסונג. יח"צ,
"אנחנו מבינים שיש כאן שוק שעד כה הצרכנים חוו בו חוסר ודאות מוחלט". חנות רשמית של סמסונג בישראל/יח"צ

בנוסף לפריסת האריזות ובהן הסוללות, החברה תספק לכל אחד הלקוחות שיגיעו לקבלת השירות במעבדה שיבחר, ברקוד שבעת סריקת המספר הסיריאלי של הסוללה, יספק אינפורמציה על התקינות שלה, מועד האחריות ואישור מקוריות.

"סאני תקשורת גאה להיות זו שנותנת את המענה הבטיחותי וההכרחי ללקוחותיה, במציאות בה אנו שומעים לא פעם, על ההשלכות המסוכנות שעלולות להיגרם משימוש בסוללות לא תקינות - מתרחיש בו הטלפון מתקלקל ועד התרחיש האימים בו הוא נשרף ואף מתפוצץ", ציין פדידה. עלות השירות ישתנה ממקום למקום. ללקוח המחזיק אחריות יצרן, התיקון מבוצע במסגרת האחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully