וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטערים לאכזב: לא תוכלו לאסוף בקרוב אייפון חדש מחוף הים באשקלון

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 23:35

לאחר שמכולה מלאה במוצצים נסחפה לחופי אשקלון, נפוצה שמועה שצוטטה גם בידי עיתונאים מוכרים שמכולה אחרת שנפלה לים, מכילה אייפונים. רוב הסיכויים שזו שמועה בלבד ואיננה נכונה - הנה ההסבר מדוע

ניסו הדייג מוצא מכולה בים/ניסו הדייג

מספר מכולות שככל הנראה נשרו מאוניה בדרכה לחוף אשדוד בשל מזג האוויר הסוער, נפלו למים בקרבת אשקלון. אחת מהן, שתכולתה נשפכה והגיעה לחוף - שגעה השבוע את המדינה, כאשר אנשים רצו לחוף כדי לאסוף מוצצים וכלים חד פעמיים שהיו במכולה ונסחפו לחוף. אחיותיה של המכולה שנסחפה עדיין נמצאות בים (עדכון: נגררו כבר על ידי השיטור הימי לאחסון מסודר). ולגבי אחת מהן נפוצה שמועה, שצוטטה גם על ידי עיתונאים כמו גיא לרר, שהיא מלאה באייפונים. אז לכל מי שחושב שיוכל בקרוב לאסוף אייפון חדש אך רטוב מהחוף ובחינם - אנחנו נאלצים להרוס את הפנטזיה. אין מכולה מלאה באייפונים, והנה ההסבר.

אייפונים, בניגוד למוצרים כמו מוצצים, כלים חד פעמיים או צעצועים, לא משולחים לישראל בדרך הים, אלא בתובלה אווירית, אמרו לנו גורמים בענף הסלולר. כך שהסיכוי שהמכולה מכילה אלפי אייפונים שואף לאפס.

יונתן אופק מנכ"ל רשת ויבואנית הסלולר GoMobile, מסביר בשיחה עם "וואלה! טכנולוגיה" כי אייפונים משולחים לישראל רק במשלוחים אוויריים. אופק אומר שמדובר בעניין של מהירות המשלוח והיא קריטית. "אף יבואן לא ירצה להמתין 4-5 שבועות כדי לקבל את האייפונים (בדרך הים - נ.ל.), בשביל לחסוך עשרה שקלים ליחידה בעלות המשלוח, כשאפשר לשלם קצת יותר, ולקבל את המשלוח תוך כמה ימים. הדבר נכון לגבי כל מכשיר סלולרי או כל מוצר שהנפח או המשקל שלו לא גדולים, אבל ערכו הכספי גבוה", אומר מנכ"ל GoMobile.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מכולה נוספת שנפלה מספינה בדרכה לחופי אשקלון, 28 בדצמבר 2022. מתניה הדר, תמונות גולשים
המכולה שאיחדה את עם ישראל/תמונות גולשים, מתניה הדר

אילו מוצרים כן מגיעים דרך הים? דברים כמו קורקינטים, שואבי אבק או טלוויזיות, אבל לא אייפונים. אז אלא אם תקרה תאונה דומה באוויר, ודלת מטען של מטוס תובלה תפתח ויפול לכם משטח של אייפונים על הראש או בחצר, הסיכוי שלכם למצוא אייפון בחינם מהים - הוא אפסי.

זאת ועוד: צריך להזכיר שמדובר ברכוש גנוב, שאיננו שלכם. גם נגיד לו היו אייפונים במכולה הזו, אפל מסוגלת לחסום אייפונים שמדווחים כאבודים/גנובים ברמת מספר הברזל (IMEI) של המכשיר, כך שגם אם תמצאו אייפון חדש בחוף הים, כל מה שהוא יכול לעשות זה לשמש כמשקולת נייר, או מעצור דלת ממש מפואר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully