וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פייסבוק מתכננת לבטל את השעייתו של דונלד טראמפ

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 16:27

הרשת החברתית צפויה לקבל במהלך החודש הקרוב החלטה האם להחזיר את החשבונות של נשיא ארצות הברית לשעבר, שנחסם לפני כשנתיים בעקבות הסתערות תומכיו על גבעת הקפיטול בוושינגטון

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מכריז שיתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2024, באחוזתו בפלורידה, 16 בנובמבר 2022. רויטרס
יחזור לפייסבוק? דונלד טראמפ/רויטרס

מטא (פייסבוק) עשויה להחזיר את חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ - כך לפי דיווח בפייננשל טיימס. על פי מקורות בחברה, נשיא מטא והאחראי על נושאים גלובליים בחברה, ניק קלג, שארגן צוות לשקול את החזרתו של טראמפ לתפקיד, צפוי לקבל את ההחלטה במהלך החודש הקרוב.

החברה חסמה את החשבונות של טראמפ בעקבות הסתערות תומכיו על גבעת הקפיטול בוושינגטון בינואר 2021, בזמן הדיון על אשרור הניצחון של ג'ו ביידן בבחירות. טראמפ, שלו עשרות מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, הפיץ מסרים מתסיסים וטענות קודם להתפרעות חסרת התקדים. "החלטתו (של טראמפ) להשתמש בפלטפורמה כדי להוקיע ולא לגנות את מעשיהם של תומכיו בבניין הקפיטול הפריעה בצדק לאנשים בארצות הברית ובעולם", אמר המנכ"ל והבעלים מארק צוקרברג לאחר החסימה.

בווידאו: תיעוד מהמהומות בקפיטול: לינץ' בשוטר שנגרר לתוך ההמון ומוכה על ידיו/טוויטר

בחודש נובמבר האחרון, אילון מאסק השיב לפעילות את חשבון הטוויטר של דונלד טראמפ, כמעט שנתיים אחרי שהרשת החברתית חסמה אותו לצמיתות. החשבון הוחזר אחרי שסקר טוויטר שערך מאסק בשאלה האם להחזיר את טראמפ או לא, ובו השתתפו קצת יותר מ-15 מיליון אנשים. עם זאת, טראמפ אמר כי הוא ימשיך להשתמש בפלטפורמה החדשה שלו, Truth Social, אפליקציה שפותחה על ידי חברת הסטארט-אפ שלו, שלדבריו הייתה בעלת מעורבות משתמשים טובה יותר מטוויטר והיא מצליחה "באופן פנומנלי".

  • עוד באותו נושא:
  • טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully