וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסור עולמי? מלאי חדש של אייפון 14 פרו הגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 11:38

על רקע הדיווחים מעבר לים על עיכובים בשרשרת האספקה, ברשת דינמיקה מדווחים כי קלטו אלפי יחידות של הדגמים הפופולרים. ומה הדגם הנמכר ביותר?

אייפון 14 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 14 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

על רקע האזהרות של מומחים ברחבי העולם כי הגבלות הקורונה בסין יובילו לעיכובים של חודשים באספקת אייפונים, ברשתות הגדולות הודיעו הבוקר (שלישי) כי קלטו מלאי חדש של דגמים בסדרת האייפון 14, ובכך סיימו (לפחות בינתיים) את המחסור המתמשך שהחל עוד מחודש ספטמבר, מרגע השקת האייפון החדש. כבר ב-6 בנובמבר אפל הזהירה מפני שיבוש "משמעותי" לקראת עונת החגים.

אז מתי תוכלו לרכוש מכשיר חדש? ברשת דינמיקה, יבואנית רשמית של אפל בישראל, הודיעו כי קלטו אלפי יחידות של דגמי האייפון 14 והאייפון 14 פרו (וכן, גם שאלנו האם הצבע הסגול במלאי - והוא חזר), עם זמן אספקה של עד 5 ימי עסקים בלבד. עוד הודיעו ברשת כי מאז ההשקה, הביקוש לאייפון 14 נותר יציב וגבוה, והדגם הפופולרי ביותר הינו האייפון 14 פרו מקס 256 גיגה-בייט בצבע סגול, ומיד אחריו נפח ה-128 גיגה-בייט.

חוסרי המלאי המתמשכים יצרו בהלה מתמשכת לדגמי האייפון 14 פרו, כזו שאפילו לא נראתה בהשקות קודמות. לפי דינמיקה, הדגם הפופולרי ביותר הוא אייפון 14 פרו מקס 256 גיגה-בייט בצבע סגול.

אייפון 14 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
חזר למלאי: אייפון 14 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

גם ברשת איידיגיטל, משווקת הפרימיום היחידה של אפל בישראל, הודיעו כי מלאי משמעותי של כלל דגמי אייפון 14 זמין לרכישה ב-19 סניפי הרשת ובאתר החברה. במקביל, גם קבוצת התקשורת פרטנר מעדכנת על מלאי זמין של דגמי הפרימיום החדשים - אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס.

בנוסף, מנתונים שנאספו מהקמעונאיות מחסני חשמל, שקם אלקטריק ושקם דיוטי פרי המפעילות 78 סניפים בפריסה ארצית, עולה כי היקף המכירות של אייפון השנה לעומת 2021 רשם גידול של 21%. הערים החזקות במכירת אייפון (חוץ מאילת) הן ת"א, ראשון לציון, ירושלים.

ביטול מדיניות ה"האפס הדבקה" בסין הובילה להתפרצות מחודשת של הקורונה - עם יותר כ-37 מיליון נדבקים ביממה. בינתיים, במדינה סובלים ממחסור חמור בכוח אדם, מה שמוביל לפגיעה קשה במפעל פוקסקון (המוכר כ-"עיר האייפונים") בעיר ג'נגג'ואו, שמעסיק כ-200 אלף עובדים ואחראי לייצור של יותר ממחצית מהאייפונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully