וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מציגה: דור המסכים הבא, מחשבה על הסביבה וטכנולוגיות חדשות

בשיתוף סמסונג

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 14:49

בחברה ממשיכים להציב את הסביבה בראש סדר העדיפויות כדי להתמודד עם האתגרים המתמשכים של כדור הארץ: "חלק מהמוצרים הפופולריים ביותר שלנו הם גם בין המוצרים האקולוגיים ביותר שלנו". וגם: הדור הבא בטכנולוגיית המסכים

סמסונג. יח"צ,
"על ידי שילוב הקיימות בחוויית השימוש במוצרים אנחנו יכולים לתרום לסביבה בריאה יותר"/יח"צ

חברת סמסונג הכריזה על הוספת דגמים חדשים לקו המסכים והרחבת היצע המוצרים המוביל שלה בתחום התצוגה הוויזואלית למשתמשים והסבירה כיצד קיימות בחיי היום-יום תתרום לסביבה בריאה יותר.

חוויות שימוש איכותיות וחכמות עם סדרת Neo QLED

קו המוצרים החדש של טלוויזיות ה-Neo QLED 8K וה-4K של Samsung נותן בידי הצרכנים מגוון אפשרויות מצוינות המתאימות לכל צורך. איכות התמונה של מכשירי ה-Neo QLED זוכה לרוח גבית ממעבד Samsung Neural Quantum, שמתגבר את הביצועים של טלוויזיות Quantum Mini LED עם עיבוד 14 ביט וטכנולוגיית AI upscaling. הוא גם זה שמאפשר שימוש בתכונות מתקדמות כמו Shape Adaptive Light Control (בקרת תאורה מותאמת צורה) ו-Real Depth Enhancer Pro (משפר עומק תמונה) לקבלת תמונות תלת ממדיות ומציאותיות להפליא.

אבל מכשירי ה-Neo QLED של Samsung לשנת 2023 מספקים הרבה יותר מתמונה ברורה, הודות לפאנל המציע רזולוציה גבוהה ולאלגוריתם הקנייני של Samsung העומד מאחורי היכולת החדשה, Auto HDR Remastering. יכולת זו עושה שימוש בטכנולוגיית למידה עמוקה מבוססת AI, כדי לנתח כל סצנה ולהפעיל בזמן אמת אפקטים של HDR (High Dynamic Range) על תוכן באיכות SDR (Standard Dynamic Range), כך שהתוכן נראה חי ומוחשי יותר, ולכן מייצר חוויה אימרסיבית לחלוטין.

ואם זה לא מספיק, משתמשי SmartThings כבר לא צריכים לרכוש מתאם נפרד כדי להתחבר ולשלוט במכשירי Zigbee ו-Thread. ב-2023 תשולב יחידת SmartThings Zigbee ו-Matter Thread One-Chip ישירות במוצרי Samsung. ולקבלת חוויית השימוש החכמה והמחוברת האולטימטיבית, SmartThings מבצע סינכרון אוטומטי של מכשירים ומאפשר שליטה קלה יותר, לא רק במכשירי Samsung אלא גם במכשירים חכמים של יצרנים אחרים , לחיבור קל ופשוט של הבית כולו.

• שירות Chat Together: מאפשר משתמשים להיכנס בקלות לקבוצת צ'ט מקוונת, לשתף את מחשבותיהם ולהגיב בזמן אמת למשתתפים אחרים שצופים גם הם באותו תוכן.
• פונקציית ConnecTime: מאפשרת לענות בקלות לשיחות וידאו ממכשירים מחוברים עם פלטפורמת תצוגה גדולה יותר בטלוויזיה. אם המשתמש מעוניין להמשיך בדרכו ולהעביר את השיחה למסך אחר, היא גם מאפשרת מעבר קל וחלק למכשיר קטן יותר.
• תצוגת 3D Map: תצוגת ה-3D Map של Samsung מאפשרת למשתמשים מעקב ושליטה נוחה על מכשירים מחוברים עם תצוגה מהירה של הבית ושל כל המכשירים החכמים של SmartThings במבט מהיר.

הרחבת אפשרויות הצפייה עם מסכי MICRO LED ו-Samsung OLED

קו מוצרי MICRO LED לשנת 2023 מציע דגמים חדשים עם מסכי 50 עד 140 אינץ' , כדי להעמיד לרשות הצרכנים מגוון רחב של אפשרויות עם איכות תמונה וחוויית צפייה חסרות תקדים. הודות לטבעו המודולורי של ה-MICRO LED, הוא לא מחויב לצורה, יחס או גודל מסך, מה שמאפשר התאמה מוחלטת לצרכים ולרצונות של הצרכן. בנוסף, הוא מגיע ללא מסגרות כלל, לכן בלי קשר לתצורה, הגבול בין המסך לחיים האמיתיים כמעט בלתי מורגש.

וכדי להרחיב עוד יותר את אפשרויות הצפייה, קו מוצרי ה-OLED של Samsung ל-2023 זמין עכשיו גם בגודל 55, 65 ואפילו 77 אינץ' בדגמים החדשים הגדולים במיוחד. קו המוצרים החדש של OLED של Samsung מציע את טכנולוגיית Quantum Dot, שפותחה עבור מכשירי ה-Neo QLED של החברה, לצד מעבדי Neural Quantum השומרים על חוזקות הליבה של טכנולוגיית ה-OLED ובד בבד משפרים את מגבלות הייצוג של הבהירות והצבעים.

קו המוצרים המורחב מגיע עם קצב ריענון של 144 הרץ ועם כל התכונות החכמות של Samsung, לרבות Samsung Gaming Hub. ובפעם הראשונה בטלוויזיות OLED, תמצאו כאן גם את טכנולוגיית FreeSync Premium Pro של AMD, לחוויית גיימינג מדהימה על מסך OLED.

Samsung אף מציעה את שירות Samsung TV Plus בכל קווי המוצרים של הטלוויזיות החכמות שלה. שירות הטלוויזיה והווידאו לפי דרישה מציע למעלה מ-1,800 ערוצים בכל העולם, ובכלל זה יותר מ-50 ערוצים מנוהלים ומופעלים, והוא מגיע ל-24 מדינות ול-465 מיליון מכשירי טלוויזיה ומכשירים ניידים של החברה בכל העולם. השירות חינמי לחלוטין, ואינו דורש הורדה, הרשמה או שימוש במכשירים נוספים.

ViewFinity S9: כיול צבע חכם לאנשים מתחום העיצוב והצילום

ה-ViewFinity S9 (מספר דגם: S90PC) הוא התוספת החדשה ביותר של סמסונג לקו הצגים שלה. הוא מציע לראשונה רזולוציה של 5K על מסך 27 אינץ' ומיועד לאנשים יוצרים כמו מעצבים גרפיים וצלמים. רזולוציה של 5,120 x 2,880 בשילוב עם טווח צבעים רחב של 99% DCI-P3, מספקים תמונה חדה ופרטים נאמנים למקור, וערך דיוק צבע ברמה של Delta E ≦ 12 בממוצע מפיק ייצוגי צבע ברורים וחדים, גם בסביבות ויזואליות מורכבות או מגוונות.

מנוע כיול הצבעים המובנה בצג מבטיח בהירות וצבעי מסך מדויקים, ומאפשר למשתמשים לכוון בטלפון את איזון הלבן, הגמא וצבעי ה-RGB עד לדיוק מושלם דרך היישום Samsung Smart Calibration. מסך המט מפחית את השתקפות האור ומצמצם הסחות דעת במהלך העבודה.

משתמשים יכולים להשתמש בחיבורי USB-C ו-Thunderbolt 4 כדי לחבר לצג מצלמות ומכשירים אחרים ולהעביר בקלות קבצים ענקיים של וידאו ברזולוציה גבוהה או קבצים גדולים אחרים ממכשירי אחסון למחשב האישי. סדרת ViewFinity S9 מגיעה עם מצלמת 4K SlimFit ותומכת בשיחות וידאו מובנות באמצעות יישומים כמו Google Meet, הכלולים ב-Samsung Smart Hub.

Smart Monitor M8: מפגש פסגה של פרודוקטיביות, בידור וחיים אישיים

ה-Smart Monitor M8 (מספר דגם: M80C) מציג עיצוב דק ואלגנטי ומגיע עכשיו עם מסך חדש בגודל 27 אינץ' בנוסף למסך ה-32 אינץ' הקיים, שניהם ברזולוציה של 4K. הוא מציע מבחר של ארבעה צבעים לשילוב מוצלח בכל חדר: כחול אור, ירוק אביבי, ורוד שקיעה ולבן חם.

המעמד המתכוונן מצויד גם בתומך הטיה ומספק למשתמשים את זווית הצפייה הטובה ביותר. גם המסך יכול להסתובב כעת בזווית של 90 מעלות, מה שמאפשר למשתמשים לקרוא מסמכים ארוכים בלי לגלול יותר מדי. עוד הוא מציע תאימות לתלייה בתקן VESA ועוזר לחסוך במקום ולשמור על סביבה נטולת בלגן.

ה-Smart Monitor M8 יכול להתחבר, לשלוט ולנהל מאות מכשירים מחוברים תואמים דרך רכזת SmartThings המובנית, ובכלל זה תאורות, מצלמות, פעמוני כניסה, מנעולים, וסתי חום ועוד. סמסונג מתכננת להרחיב את היצע המכשירים והשימושיות שלהם באמצעות תמיכה בתקן Matter ובתקנים של Home Connectivity Alliance מהשנה ואילך.

לרבות מהיישומים המובילים של Smart Monitor, ביניהם גם SmartThings ו-Smart Hub, התווספה אפשרות שליטה בעכבר המעניקה רמה חדשה של נוחות ללא שלט.

משתמשים יכולים להשתמש ב-Smart Monitor M8 כדי לקבל גישה מיידית לתוכני Prime Video, Netflix, YouTube ושירותים מובילים אחרים דרך ה-Smart Hub. הם גם יכולים להיכנס בקלות ל-Samsung Gaming Hub, פלטפורמת הסטרימינג המקיפה למשחקים.

תכונה חדשה בשם 'התכנים שלי' (My Contents) מספקת למשתמשים מידע שימושי במבט מהיר. כשהצג נמצא במצב המתנה ומזהה מכשיר טלפון רשום דרך פרוטוקול Low Power Bluetooth, יופיעו על המסך התמונות, לוח השנה ופרטים אישיים נוספים של המשתמש. כשאותו טלפון ייצא מטווח קליטה, הצג יחזור למסך המתנה.

מצלמת ה-SlimFit המשולבת ב-Smart Monitor M8 שודרגה לרזולוציית 2K והיא עובדת עם יישומי שיחות וידאו כמוGoogle Meet. ה-Smart Monitor M8 מוגן גם על ידי פלטפורמת Samsung Knox Vault, שמצפינה נתונים אישיים ומבודדת את המידע והקבצים השמורים ממערכת ההפעלה הראשית של המכשיר לטובת הגנה מפני התקפות.

סמסונג. יח"צ,
סמסונג/יח"צ

Samsung משלבת קיימות בכל רמה

כדי להתמודד עם האתגרים המתמשכים של כדור הארץ, Samsung הדגישה כיצד היא ממשיכה להציב את הסביבה בראש סדר העדיפויות באמצעות שילוב של יעדי קיימות, עיצוב מוצרים חדשני ושותפויות אסטרטגיות. כתוצאה, עד שנת 2050, כל העסקים של Samsung יעברו לשימוש באנרגיה מתחדשת שתיתן מענה לצורכי החשמל שלהם, ויגיעו לאפס פליטות פחמן נטו. בעתיד הקרוב, חטיבת DX תעבור לשימוש ב-100% אנרגיה מתחדשת עד שנת 2027 ותגיע לאפס פליטות פחמן נטו עד 2030.

כדי להרחיב את יעדי הקיימות של החברה, Samsung הסבירה כיצד קיימות בחיי היום-יום - שילוב של תכונות קיימות במוצרים ובשירותים הפופולריים ביותר של החברה - תתרום לסביבה בריאה יותר. בין היתר, בעזרת יצירה של מוצרים בני-קיימא באמצעות עיצוב חדשני של חומרים והתייעלות אנרגטית.

"על ידי שילוב הקיימות בחוויית השימוש במוצרים, אנחנו, ואנשים רבים ברחבי העולם שמשתמשים במוצרים שלנו, יכולים לתרום לסביבה בריאה יותר", אמר אין-הי צ'ונג, סגן נשיא של המרכז לקיימות ארגונית ב-Samsung. "כתוצאה, כעת חלק מהמוצרים הפופולריים ביותר שלנו הם גם בין המוצרים האקולוגיים ביותר שלנו".

Samsung הודיעה שרבים ממכשירי הטלוויזיה ומכשירי הסמארטפון שלה מבוססים על חומרים ממוחזרים, בין היתר פלסטיק ממוחזר מרשתות רפאים, בעוד שמוצרי החשמל הביתיים, ערכות של שבבי זיכרון וערכות של שבבי רשתות רדיו 5G מאפשרים ללקוחות לחסוך בחשמל. כמו כן, השירותים המחוברים של Samsung, כמו SmartThings Energy ומצב AI Energy, גם עוזרים לצרכנים לחסוך בחשמל ולצמצם את העלויות, תוך שהם מפחיתים את ההשפעה הכוללת שלהם על האקלים.

סמסונג. יח"צ,
סמסונג/יח"צ

בית מחובר וחיים מחוברים שמבוססים על נוחות

ג'יימס קוון, מנהל מוצר, ENERGY STAR לאלקטרוניקה ביתית בסוכנות להגנת הסביבה (EPA) בארה"ב, הודיע שחוויית הבית המחובר של Samsung באמצעות SmartThings היא מערכת בית חכם ראשונה בשיווק המוני שנועדה לניהול אנרגיה אשר זכתה באישור היוקרתי ENERGY STAR SHEMS. Samsung ממשיכה גם לשתף פעולה עם בעלי עניין שונים כדי לקדם את מאמצי הקיימות. לדוגמה, Samsung הצטרפה ל-Carbon Trust ולענקיות טכנולוגיה אחרות כדי לפתח את המפרט הראשון בתעשייה למדידה, חישוב וסילוק פחמן מפליטות הקשורות למכשירים מחוברים בזמן שהלקוחות משתמשים בהם.

Samsung פירטה את התוכניות שלה להגשמת החוויה המחוברת בהווה ובעתיד. במהלך מסיבת העיתונאים של החברה, ג'ה-יון ג'ונג, סגן נשיא בכיר וראש SmartThings, הדגיש כיצד תכונות כמו SmartThings Home Monitor ו-SmartThings Pet Care מציעות חוויה מחוברת נוחה, מכיוון שהן מאפשרות לנטר ולשתף התראות לגבי כל פרט חריג - עבור אנשים וחיות מחמד. השירותים האלה קיימים בטלוויזיה החכמה של Samsung, והם רק חלק מהדרכים הרבות שבהן Samsung והפלטפורמה המחוברת SmartThings יוצרות בית חכם אף יותר.

חלק מרכזי בחזון הוא יכולת פעולה הדדית משופרת, המאפשרת לצרכנים לחבר מכשירים רבים יותר, בין שהם שייכים ל-Samsung או למותג שותף. כאשר התעשייה מבקשת להציע רמה חדשה של תאימות באמצעות תקן הבית החכם Matter, Samsung הצהירה על מחויבותה לפילוסופיית השותפות הזו. שירות SmartThings היה אחד המותגים הראשונים שהחל להשתמש ב-Matter, ו-Samsung נמנית בין המייסדים של Home Connectivity Alliance (HCA).

כמו כן, במסיבת העיתונאים בתערוכת CES, הכריזה Samsung על החידוש האחרון בתחום הבית החכם, תחנת עגינה SmartThings - המוצר הראשון של החברה שבו התמיכה ב-Matter הוטמעה מלכתחילה. המוצר מציע דרך חדשה ונוחה לתחילת השימוש ב-SmartThings בבית וליצירת אינטראקציה קלה עם המכשירים המחוברים. תחנת עגינה SmartThings הופכת את המטען האלחוטי של Samsung לרכזת בית חכם המאפשרת לשנות את המצבים בבית בנגיעת כפתור .

Samsung גם נתנה הצצה למצב Relumino, שיושק השנה בטלוויזיות Samsung 2023 נבחרות בדגמים Neo QLED 8K ו-Neo QLED 4K. המצב יאפשר לאנשים בעלי לקות ראייה לצפות בתוכן בטלוויזיה. מצב Relumino מדגיש את קווי המתאר ומשפר את הניגודיות והצבע כדי להציג תוכן ברור יותר ונוח לצפייה . כמו כן, Samsung הציגה זוג חדש של משקפי Relumino, שנחשף לראשונה ב-CES 2018 כחלק מתוכנית להאצת סטארט-אפים במסגרת פרויקט C-Lab, וכן את היישום לנייד שיאפשר ליהנות מחוויה חזותית משופרת ומותאמת לכל מסך ומסך.

בנוסף, סמסונג מחוללת מהפכה בקטגוריית הצגים האולטרה רחבים עם השקת ה-Odyssey Neo G9, הצג היחיד והראשון בעולם שמציע רזולוציה אולטרה-גבוהה כפולה. חידוש זה מעיד על מעמדה המוביל של סמסונג בענף ועל יכולתה לספק למשתמשים את חוויות הגיימינג הסוחפות והמציאותיות ביותר הקיימות היום בשוק. מסכי ה-G9 (49 אינץ') וה-G7 (27 ו-32 אינץ') עברו אופטימיזציה, מבפנים ומבחוץ, עם שיפורים שמציבים את צרכי הגיימרים בראש סדר העדיפויות. רמת העקמומיות 1000R של המסכים מגדילה למקסימום את שדה הראייה، בעוד שקצב ריענון של 240 הרץ וזמן תגובה של 1ms מבטלים את ההשהיה ומבטיחים שמעברי המשחק והמסך יהיו חלקים ככל הניתן. מעבר לעליונות הטכנולוגית, הסדרה החדשה מציעה רמת נוחות מיטבית המאפשרת למשתמשים להטות, להרים ולסובב את המסכים ולמצוא את זווית הצפייה האופטימלית שלהם. את כל אלו משלים עיצוב עתידני יוצא דופן ומושך עין, שבאמצעותו תאורת הליבה בגב המסך מצליח לשאוב את השחקנים היישר לתוך אווירת המשחק ברגע.

"עם Odyssey Neo G9 אנחנו מציגים לשוק את עתיד מסכי הגיימינג, הוא מציע משחקים מציאותיים יותר עם תכונות מתקדמות ואיכות תמונה בקנה מידה חדש", אמר הון צ'אנג, סמנכ"ל בכיר בחטיבת התצוגה הוויזואלית של סמסונג. "כנס CES הוא המקום המושלם להצגת החידושים שלנו, שייקחו לא רק גיימרים, אלא גם מעצבים גרפיים וצופי טלוויזיה מושבעים, לשלב הבא עם חוויות צפייה אישיות על מגוון יישומים חכמים משולבים".

בשיתוף סמסונג
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully