וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווייז עובדים על תכונות חדשות ומסעירות לאפליקציה

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 14:14

סימון של כבישים אדומים ומועדים לתאונות וסטטיסטיקה אישית: האם ווייז עומדת לשנות את פניה? אנשי החברה רומזים שכן

וויז. ShutterStock
וויז/ShutterStock

גוגל מפות ווייז תמיד נבדלו זו מזו, בכך שבשעה שגוגל מפות גם עוזרת לתכנן טיולים, ומציגה למשתמשים נקודות עניין בדרך כמו מסעדות, אתרים היסטורים או מרכזי קניות, ווייז תמיד הייתה ממוקדת אך ורק בניווט: איך להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בדרך המהירה ביותר. אבל לאחר האיחוד וה-"בליעה" של ווייז לתוך צוותי המפות של גוגל לפני כמה שבועות, נראה שדברים עומדים להשתנות.

ראשית, תכונה שכבר דיווחו עליה עמיתינו באתר גיקטיים - ווייז בוחנת אפשרות של להקפיץ התרעות כאשר תגיעו לקטעי כביש "אדומים", כלומר כאלה עם היסטוריה של ריבוי תאונות דרכים. ווייז תקפיץ התרעה, הכוללת גם את אורכו של הקטע המדובר.

וויז. ShutterStock
תקפיץ התרעות כאשר תגיעו לקטעי כביש "אדומים"/ShutterStock

תכונה אחרת שמשתמשי גוגל מפות כבר מכירים היא סטטיסטיקה אישית בסיום נסיעה, כמו כמה זמן היא ארכה, המרחק שנסעתם וכו'. בתשובה להצעה ממשתמש השיב אחד מאנשי ווייז כי הם עובדים על פיתוח של תכונה דומה, כמו כמה זמן ביליתם כל יום מאחורי ההגה, דיוק של זמני הגעה ועוד (זמני הגעה זה משהו שלאחרונה ווייז כידוע מפשלת איתו לא מעט...), כך שייתכן שנראה גם את התכונה הזו בעתיד.

תכונה מעניינת נוספת שעומדת אולי להיכלל בווייז היא האפשרות להוסיף כמה פרופילים של מכוניות. כך למשל, אם יש לכם רכב חברה ואתם יודעים שתקבלו החזר על נסיעה בכבישי אגרה, תוכלו לכלול פרופיל נפרד עבור הרכב הזה, שזה נחמד. בעבר, תכונות מובהקות של ווייז כמו דיווחי משתמשים על פקקים עשו את דרכן אל גוגל מפות. כעת נראה שהתנועה זורמת - גם בכיוון הנגדי.

  • עוד באותו נושא:
  • waze
  • ווייז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully