וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מאשרת: זה תאריך ההכרזה על סדרת ה-Galaxy S23

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 9:38

כפי שחזו השמועות בחודשים האחרונים, אירוע ההכרזה השנתי של סמסונג יתקיים ב-1 בפברואר, ובו היא צפויה לחשוף את סדרת הדגל החדשה. ומה אנחנו צפויים לראות?

הכרזה של סמסונג. צילום מסך,
הכרזה של סמסונג/צילום מסך

אחרי השמועות שעלו לרשת בחודשים האחרונים, סמסונג אישרה אתמול (שבת) באופן רשמי כי אירוע ה-Unpacked הראשון ל-2023 ייערך ביום רביעי, 1 בפברואר, כך לפי הודעה שהעלתה החברה. באירוע תחשוף ענקית הטכנולוגיה את סדרת הדגל החדשה - Galaxy S23, וכפי שאפשר להבחין, בכרזה שפירסמה היא מדגישה את סידור המצלמות החדש בדגמי הבסיס.

מה אנחנו יודעים על אירוע ההכרזה?

גם השנה תציג סמסונג שלושה דגמים: דגם כניסה - Galaxy S23, דגם ה-Galaxy S23 Plus עם מסך גדול, ודגם העילית - Galaxy S22 Ultra. הדלפות של עיצוב מקדמי שחשף מדליף הסמארטפונים הסדרתי OnLeaks עשויות לאכזב את המעריצים של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, שכן לפי הפרסום, סמסונג צפויה לחשוף שינוי עיצובי קל בלבד בדגמי הביניים, עם שילוב אלמנטים מדגם ה-Ultra.

לפי הפרסום, עיצובם של ה-Galaxy S23 וה-S23 Plus יהיה זהה לדגם ה-Galaxy Ultra S22, כאשר השטח הייעודי לעדשות יהיה חתוך במדוייק על פי צורתן במקום ציפוי מתכת שמתמזג עם מסגרת המכשיר. עם זאת, דגם הפרימיום של סמסונג, ה-Galaxy S23 Ultra, צפוי לשמור על העיצוב הקיים.

סדרת ה-Galaxy S23. SLASHLEAKS,
הדלפה: סדרת ה-Galaxy S23/SLASHLEAKS

עוד על פי השמועות, מערכת השבבים שתגיע עם שלושת הדגמים בסדרה החדשה תהיה ה-Snapdragon 8 Gen 2. דגם ה-Galaxy S23 Ultra יגיע עם מצלמת 200 מגה-פיקסל, שכבר קיים בסמארטפוני דגל אחרים שהושקו בתקופה האחרונה. שמועות אחרות טוענות שמדובר דווקא בחיישן 108 מגה-פיקסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully