וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ברקוד על הקבר: רשת חברתית חדשה לחיים שאחרי

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 12:38

בפלטפורמה תוכלו לנהל כמה פרופילים שתרצו ללא עלות, להנציח את יקיריכם לציין ימים חשובים ולאתר את מקום הקבורה. "אישתי נפטרה לפני 12 שנה, בהריון האחרון גילינו שהיא חולה בסרטן. הרעיון הגיע ממצגת 'מה אם לאמא היה אינסטגרם' שהבת הבכורה שלי הכינה"

קוד QR של LifeCloud על קבר. LifeCloud,
קוד QR של LifeCloud על קבר/LifeCloud

זיכרון והנצחה לאנשים שבעולם הבא: בעזרת הרשת החברתית LifeCloud שתוכננה לקהל הישראלי, תוכלו לזכור את היקרים לכם גם לאחר מותם באופן המכבד ביותר, עם אפשרות להזמין חברים, להקים קהילות נפרדות ולשתף זכרונות וחוויות - ללא עלות. ומה עוד? ניתן ליצור קוד QR ייחודי אותו תוכלו להדפיס או להזמין פלטת מתכת ייחודית להצמיד למקום הקבורה.

איך זה עובד? בפלטפורמה החדשה אתם יכולים לפתוח ולנהל כמה פרופילים שתרצו ללא עלות או רק להירשם כדי להיות חברים ולקחת חלק מהקהילות ופרופילים שאחרים יצרו ליקיריהם. לאחר תהליך קצר ואימות תוכלו כבר לערוך את הפרופיל הראשון ולעלות את הזיכרונות הראשונים, לשתף בוואטסאפ חברים וליצור יחד את הקהילה שלכם.

בנוסף, ניתן לחלוק כבוד ליקירים להדליק נרות ולהניח פרחים וירטואליים וכל החברים יקבלו על כך עדכון (בתשלום סמלי), לעדכן ציון ימים חשובים על ידי שליחת הזמנות לאירועי אזכרה ומפגשים, לאתר מקום הקבורה בעזרת קישור למפות בית העלמין ובמידת הצורך להיעזר בצוות מנוסה על מנת לבנות יחד את הפרופיל ליקיריכם (בתשלום).

הרשת החברתית LifeCloud. צילום מסך,
הרשת החברתית LifeCloud/צילום מסך

"אסי אשתי נפטרה לפני 12 שנה, בהריון האחרון גילינו שהיא חולה בסרטן. אחרי שנה היא עזבה אותנו ובעצם נשארנו שלושת הילדים ואני", מספר גלי שמחה, מיזמי LifeCloud, בשיחה עם וואלה! טכנולוגיה". אחרי השבעה נשארנו עם ערימה של זיכרונות, תמונות, מכתבים והרבה סימני שאלה - איך אני שומר על הכל ומראה את זה בעתיד לתומר שהיה אז רק בן שנה? איך אני 'מחייה' את כל החוויות שלנו יחד, או אלו של אסי עם חברים ומשפחה, כדי להיזכר ושגם הדורות הבאים יוכלו להכיר את מי שאסי הייתה?. באחד מימי השנה לזכרה, אריאל הבכורה הרימה מצגת 'מה אם לאמא היה אינסטגרם' ושם הבנתי שאני חייב לעשות עם זה משהו".

ממקום זה, גלי יחד עם שותפיו, בין היתר סיגל קשקש יזמית חדרי הנצחה ומורשת, עבדו בשנתיים האחרונות על הקמת LifeCloud, כדי ליצור מקום בטוח ומכבד. LifeCloud מאפשר לשתף חוויות בין החברים, להתעדכן על כל זיכרון או מדיה שהועלתה, מועדים לציון, להגיב ולהרחיב את מעגלי החברים. בנוסף, יצרו היזמים עמודי קהילות נפרדות ומותאמות אישית לארגונים, עמותות ויחידות צבאיות להנצחת חללים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

כמו כן, ב-LifeCloud תכננו עמודים ומתחמים ייחודיים, שעוצבו באופן שונה מאלו של העמודים הפרטיים על מנת לכבד ולהוקיר את חללי צה"ל. "זיכרון הנופלים הינו מבסיסי ההנצחה של מדינת ישראל, כולנו שותפים לו ולרבים מאיתנו חברים או קרובי משפחה שנפלו בעת מילוי תפקידם. וב-LifeCloud הבנו שיש להבדיל בכך באופן מובהק", אומרים בחברה.

קוד QR של LifeCloud על קבר של חלל צה"ל. LifeCloud,
"זיכרון הנופלים הינו מבסיסי ההנצחה של מדינת ישראל". ברקוד QR של LifeCloud על קבר של חלל צה"ל/LifeCloud

"בשיתוף ארגונים כמו עמותת עטלף (שייטת 13), ועמותת הבזלת (מסתערבי 'שמשון'), יצרנו מתחמים מיוחדים המסבירים ומציגים את פעילות העמותות, ופתחנו עמוד לכל חלל עם סיפור חייו" מוסיפים בחברה. "עמודים לזכר עשרות חיילים שנפלו במהלך שירותם כבר מעודכנים ב-LifeCloud ופתוחים לציבור הרחב. בחודשים הקרובים צפויים להיפתח עמודים חדשים". "בקרוב ייפתחו גם מתחמים וירטואליים ועמודים המוקדשים לארגונים אזרחיים - קיבוצים, בתי ספר, עמותות לתועלת הציבור, עיריות, בתי יד-לבנים ועוד. זאת במטרה להנגיש לכל ארגון את היכול לזכור וליצור קהילות עבור חבריו".

כניסה ל-LifeCloud

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully