וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוללה מלאה ב-9 דקות: הסמארטפון שישבור את שיא מהירות הטעינה

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 10:06

למי יש מהר יותר? היצרנית הסינית realme תחשוף בחודש הבא סמארטפון חדש שיטען מ-0% ל-100% בפחות מ-10 דקות. זה מה שידוע עליו כרגע

מטען מהיר של realme. ShutterStock
מטען מהיר של realme/ShutterStock

מותג הסמארטפונים realme (רילמי), חלק מתאגיד BBK הסיני אשר תחתיו נמכרים גם המותגים OPPO, וואן פלוס ו-vivo, צפוי לחשוף בסוף החודש הבא סמארטפון חדש שיתמוך בטכנולוגיית הטעינה SuperVOOC (בהספק 240 וואט). המשמעות: סוללת 4,500 מיליאמפר-שעה יכולה להיטען מ-0% ל-100% בתוך כ-9 דקות בלבד.

על פי הדיווחים, היצרנית הסינית תחשוף את המכשיר המדובר, realme GT Neo 5, בתערוכת הסלולר בברצלונה שתפתח ב-27 בפברואר. לצד זה, הסמארטפון צפוי לשלב את מערכת השבבים Snapdragon 8 Plus Gen 1, זיכרון עבודה (RAM) של 16 גיגה-בייט ומסך בגודל 6.7 אינץ' עם תמיכה בקצב רענון של 144 הרץ.

realme GT Neo 5. הדלפה,
הדלפה: Realme GT Neo 5/הדלפה

כבר בחודש מרץ האחרון הדגימה חברת OPPO לראושנה את טכנולוגיית הטעינה SuperVOOC, שם הוצג כיצד סוללת 4,500 מיליאמפר-שעה משלימה טעינה של 50 אחוזים בשלוש דקות וחצי בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

על אף שההנחה היא שטעינה מהירה פוגעת באורך חיי הסוללה, היצרניות הסיניות טוענות כי בדיקות מעבדה שעשו דווקא מוכיחות אחרת. בכל מקרה, כדי להגיע למהירויות טעינה בהספק כזה תדרשו להצטייד במטען תואם בלבד (שמגיע באריזה), כך שהמטענים הסטנדרטיים שנמצאים סביבינו רוב היום (ברכב או בעבודה) עדיין יטעינו את המכשיר בקצב נמוך יותר משמעותית.

  • עוד באותו נושא:
  • RealMe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully