וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את חשבון הבנק: האייפון 15 יהיה היקר אי פעם

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 9:40

תג מחיר כבד והפרדה משמעותית יותר בין הדגמים: התוכניות השאפתניות של אפל עבור סדרת הדגל הבאה, שתוכרז בעוד כ-9 חודשים, עשויות לאכזב את המעריצים

אייפון 14 פרו. ShutterStock
אייפון 14 פרו/ShutterStock

מי שמחכה לשדרג את האייפון בחודש ספטמבר 2023 עלול להתאכזב: לפי דיווח באתר MacRumors, המבוסס על מקור ברשת החברתית הסינית Weibo, אפל צפויה להעלות את המחירים של דגמי האייפון 15 פרו (או "אולטרה" לפי דיווחים אחרים). למעשה כל עליית מחיר תגרום לשני דגמי הפרימיום של החברה לחצות לראשונה את רף ה-1,000 דולר כמחיר ההתחלתי.

עוד עולה מהדיווח, שהצליח להכעיס את המעריצים ברשתות החברתיות, כי מאחר והאייפון 15 והאייפון 15 פלוס יזכו במספר פיצ'רים שנמצאים באופן בלעדי כיום בדגמי הפרו, כמו ה-"אי הדינאמי" ומצלמת 48 מגה-פיקסל, באפל רואים צורך להפריד עוד יותר בין הדגמים במונחים של תמחור.

כזכור, בחודש שעבר דווח כי האייפון 14 פלוס, שמתחיל ב-899 דולר (100 דולר פחות מהאייפון 14 פרו), רשם את הכישלון הגדול ביותר במכירות מאז ההשקה. כתוצאה מכך, באפל שוקלים ככל הנראה אסטרטגיות תמחור שונות כדי להגביר את המכירות של דגמי האייפון 15 הסטנדרטיים.

עדכוני טכנולוגיה ומדע גם בעמוד האינסטגרם

אייפון 14 פרו/אפל

עם זאת, למרות דיווחים רבים לפיהם תהיה עליית מחירים של כ-100 דולר גם בדגמי האייפון 14 פרו והאייפון 14 פרו מקס, הדבר לא התממש ותג המחיר נשאר זהה לדור הקודם - החל מ-999 דולר. למעשה, המחיר של דגמי הפרו לא השתנה מאז 2007, כך שזה עניין של זמן עד שנראה שוב עליית מחירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully