וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירה מפתיעה: ביל גייטס חשף באיזה סמארטפון הוא משתמש

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 23:02

תהיתם באיזה מכשיר מחזיק אחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם הטכנולוגיה? גייטס התארח בפורום רדיט וסיפר לגולשים מדוע הוא מעדיף סמארטפון מתקפל. ומה הוא אמר בעבר על גוגל?

ביל גייטס. ShutterStock
ביל גייטס/ShutterStock

מייסד חברת מיקרוסופט והאיש הרביעי בעושרו בעולם, המיליארדר ביל גייטס, התארח בפורום הוותיק של רדיט, Ask Me Anything ("שאלו אותי הכל"), וחשף שאין לו אייפון ושהוא גם לא משתמש באייפד, Mac או בטלפון המתקפל של מיקרוסופט (Surface Duo). במקום זאת, גייטס סיפר שהוא מעדיף טלפון חכם שמבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, והוסיף כי הוא משתמש כעת ב-Galaxy Z Fold 4 שקיבל במתנה מלי ג'יי יונג, סגן יו"ר סמסונג, במהלך ביקור בדרום קוריאה.

"כמובן שאני משתמש ב-Outlook ובהרבה תוכנות של מיקרוסופט שעל המכשיר", כתב גייטס. "גודל המסך אומר שאני לא משתמש בטאבלט אלא רק בטלפון ובמחשב הנייד שלי - עם תוכנת Windows". עוד סיפר גייטס כי מיקרוסופט מערבים אותו בחלק מתוכניות המחקר והמוצרים שלהם, וציין שהמחשב השולחני ה-"נהדר" שלו הוא מסוג Surface Studio של מיקרוסופט.

גייטס לא פירט מדוע הוא ממשיך להעדיף אנדרואיד על פני אייפון. עם זאת, במהלך ראיון בשנת 2021, סיפר המיליארדר כי ההחלטה שלו מסתכמת בכך ש-"יצרניות אנדרואיד יותר גמישות בכל הקשור לחיבור בין התוכנה למערכת ההפעלה". בהמשך הסביר שהכוונה היא לכך שחלק מיצרניות טלפונים מבוססי אנדרואיד מתקינות מראש תוכנות של מיקרוסופט.

מצד שני, הנימוק של גייטס מעט מוזר, שכן ניתן להוריד יישומים של מיקרוסופט מחנות האפליקציות של אפל, App Store (אפסטור), ואף ניתן להתאים את דפדפן ברירת המחדל לאחד אחר. נזכיר שגייטס גם אמר בעבר שהוא כן מחזיק במכשיר אייפון כדי לנסות דברים, אבל זה לא המכשיר שהוא משתמש בו באופן קבוע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ביל גייטס, 19 בנובמבר 2019. AP
"יצרניות אנדרואיד יותר גמישות בכל הקשור לחיבור בין התוכנה למערכת ההפעלה". גייטס/AP

בראיון שהעניק ב-2019, שיתף גייטס כי הטעות הגדולה ביותר אי פעם היא הניהול הכושל שגרם למיקרוסופט לפספס במרוץ על שליטה בעולם הטלפונים החכמים: "אנדרואיד היא פלטפורמת הטלפון הסטנדרטית, וזה היה מקום שבו טבעי שמיקרוסופט תנצח. זה שוק שבו המנצח מקבל את הכל. יש מקום בדיוק למערכת הפעלה אחת מלבד זו של אפל". בעבר השיקה החברה סמארטפונים עצמאיים המבוססים על מערכת ההפעלה Windows Phone - אך נכשלה והחליטה לצאת משוק הסלולר.

רוצים להמשיך להשתדרג? הצטרפו עכשיו לחבילות הסלולר של וואלה! Mobile

  • עוד באותו נושא:
  • ביל גייטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully