וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפתעה: אפל הכריזה על מוצרים חדשים

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 19:45

ללא אירוע חגיגי בשידור חי, ענקית הטכנולוגיה חשפה את מעבדי הדור הבא שלה, לצד שלושה מחשבים חדשים. ולמה אחראי מרכז הפיתוח בישראל?

המחשבים החדשים של אפל. אפל,
בגודל 14 ו-16 אינץ': המחשבים החדשים של אפל/אפל

בשקט בשקט, ללא אירוע חגיגי בשידור חי, אפל הכריזה הערב (שלישי) על שורה של מוצרים חדשים בהודעה פשוטה לעיתונות ועדכון של החנות באתר הרשמי שלה. לאחר אירוע ההכרזה על בחודש ספטמבר, בו חשפה בין היתר את סדרת האייפון 14, הגיע תורם של מחשב ה-MacBook Pro לשנת 2023 - שזוכים לשדרוג משמעותי המעבד. בנוסף, אפל חשפה את צמד שבבי ה-M2 Pro ו-M2 Max החדשים, שבין היתר פותחו גם על ידי מהנדסים ממרכז הפיתוח בישראל.

"ה-MacBook Pro עם מעבד Silicone של אפל משנה את כללי המשחק, ומאפשר לאנשי מקצוע למתוח את גבולות תהליכי העבודה שלהם תוך כדי תנועה ולעשות דברים שהם מעולם לא חשבו שאפשריים במחשב נייד", אמר גרג ג'וסוויאק, סגן נשיא בכיר של אפל לשיווק העולמי. "היום ה-MacBook Pro משתדרג אפילו יותר. עם ביצועים מהירים יותר, קישוריות משופרת וחיי הסוללה הארוכים ביותר אי פעם ב-Mac, יחד עם התצוגה הטובה ביותר במחשב נייד, פשוט אין כמותו".

המחשבים החדשים של אפל. אפל,
"ה-MacBook Pro עם מעבד Silicone של אפל משנה את כללי המשחק"/אפל

הדגמים החדשים, בגודל 16 אינץ' ו-14 אינץ', כוללים מסכי Liquid Retina XDR ומבוססים על שני המעבדים החדשים - M2 Pro ו-M2 Max. לדברי אפל, שבב ה-M2 Pro מספק ביצועים טובים יותר בעד 40% לעומת הדור הקודם, בעוד שה-M2 Max מספק יעילות גבוהה ב-30% יותר. כמו כן, אפל התגאתה וציינה כי שבב ה-Pro החדש "מסוגל לעבד תמונות בפוטשופ במהירות של עד 40% יותר מאשר עם הדור הראשון, ועד 80% מהר יותר מ-MacBook Pro עם מעבד Intel Core i9".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ה-Mac Mini החדש. אפל,
ה-Mac Mini החדש: זוכה לשדרוג במעבד/אפל

לצד צמד המחשבים הניידים, אפל השיקה גם את הדור הבא של ה-Mac Mini, המחשב הביתי הנייח שלה, שזוכה גם הוא לשדרוג בצד ומגיע בשתי גרסאות - עם שבב M2 ו-M2 Pro. "עם יכולות מדהימות ומגוון רחב של קישוריות בעיצוב הקומפקטי שלו, נעשה שימוש ב-Mac mini בכל כך הרבה מקומות, בכל כך הרבה דרכים שונות. היום, אנחנו נרגשים לקחת את זה אפילו רחוק יותר עם M2 ו-M2 Pro", אמר גרג ג'וסוויאק. "המחשב החדש מביא עוד יותר ביצועים ומחיר התחלתי נמוך יותר. ולמשתמשים שזקוקים לביצועים חזקים, Mac mini עם M2 Pro אינו דומה לכל שולחן עבודה אחר בכיתה שלו".

מחירים

  • MacBook Pro בגודל 14 אינץ' - החל מ-1,999 דולר
  • MacBook Pro בגודל 16 אינץ' - החל 2,499 דולר
  • Mac Minin - החל מ-599 דולר
  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully