וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון לחד-פעמי? החברה הישראלית שפיתחה פלסטיק שמתמוסס במים

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 10:10

חברת SOLUTUM הישראלית, שמפתחת פלסטיק שמתמוסס במים בטמפרטורת החדר, זכתה ב-200 אלף דולר בתחרות "חברות חדשניות" של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית LG

הפיתוח של חברת Solutum הישראלית. Solutum,
הפיתוח של חברת Solutum הישראלית/Solutum

חברת LG הכריזה על ארבעת הזוכים בפרס LIFE'S GOOD AWARD, המיועד לתמוך בחברות חדשניות מכל העולם המתמודדות עם אתגרים שונים ביצירת "חיים טובים יותר לכולם" - נושא הפעילות העולמית של החברה. בין הזוכות גם הסטארטאפ הישראלי SOLUTUM, אשר פיתח פלסטיק מסיס במים ומתכלה.

SOLUTUM, שכוללת 23 עובדים בלבד, הוקמה ב-2017 וגייסה כבר כ-10 מיליון דולר. החברה פיתחה חומר פלסטי חדש ידידותי לסביבה שמתמוסס במים בטמפרטורת החדר, ומתכלה מבלי להשאיר שאריות מיקרו-פלסטיק או רעלנים.

חבר השופטים בגמר התחרות שהתקיימה במרכז החדשנות של LG בסיאול, בירת דרום קוריאה, כלל בין היתר את מנהל הטכנולוגיות של LG ד"ר קים ביונג-הון ומנהל האסטרטגיה של LG לי סם-סו, לצד בכירים מתחום האחריות התאגידית. השופטים דירגו את ארבעת העולים לגמר, על בסיס קריטריונים של חדשנות טכנולוגית ודאגה לקיימות ולהבטחת נגישות לטכנולוגיה ולחדשנות - המהווים מוקדים מרכזיים בתוכנית ארוכת הטווח של LG, "חיים טובים יותר 2030".

"שמח ומרגש אותנו לראות ולדעת שתאגיד ענק כמו LG מכירים בערך של המוצר שלנו לפתור את בעיית הפלסטיק החד פעמי, דרך פתרון יצרתי מחברה ישראלית שמשנה את כללי המשחק ומייצרת הזדמנות עולמית לחברות מסחריות", אמרה שרון ברק, מייסדת SOLUTUM.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חברת Solutum לאחר הזכייה בתחרות של LG. LG,
הזוכה ב-200 אלף דולר – חברת SOLUTUM/LG

רשימת הזוכות כוללת את dot, מדרום קוריאה, שפיתחה מכשיר להצגת מידע לכבדי ראייה (הפרס הגדול 700 אלף דולר); SOLUTUM מישראל שגרפה מדליית זהב ו-200 אלף דולר דולר; Day1Lab מדרום קוריאה, שמייצרת פלסטיק פולימרי אורגני המתכלה לחלוטין במים מתוקים לאחר כשבועיים (מדליית כסף,100 אלף דולר); ו-NONA Technologies, מארה"ב, שפיתחה פתרון התפלה וטיהור מים העושה שימוש בקיטוב ריכוז יונים (מדליית ארד, 50 אלף דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully